نایب رئیس شورای شهر تهران:

وزارت نیرو به‌صورت شفاف دلایل قطعی برق را بیان کند

اقتصاد ایران: نایب رئیس شورای شهر تهران از وزارت نیرو خواست تا دلایل قطعی برق در کشور و تهران را به صورت شفاف بیان کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سید ابراهیم امینی در سیصد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران که ریاست آن را بر عهده دارد در نطق پیش از دستور خود با اشاره به فرا رسیدن روز قلم و گرامیداشت زنده‌یادان مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی گفت: تکریم واقعی اهل قلم با پیام تبریک و تقدیرهای مناسبتی نیست. اهل قلم همانند هریک از اهالی فرهنگ و اندیشه، برای رشد و تعالی در زندگی حرفه‌ای خویش، نیازمند تأمین مالی، جانی، روانی و آزادی از بند سانسور و خودسانسوری و ترس از برخوردهای عقیدتی و سیاسی هستند که متأسفانه در سال‌های اخیر بسیار دیده‌ایم که اهالی قلم در اقصی نقاط جهان با دشواری‌ها و سختی مواجه بوده‌اند.

وی با اشاره به عدم شکایت اعضای شورا در دوره چهارساله فعالیت از اهالی قلم افزود: مفتخریم که علی‌رغم نقدها و در مواردی تخریب‌ها و افتراهایی که یا از سر دلسوزی و بدون سوءنیت و در برخی موارد همراه با شیطنت در طول چهار سال گذشته از دوست  گرفته تا رقیب به سوی شورای پنجم روانه داشتند، هیچ‌گاه در مسیر شکستن قلمی و محدود کردن نویسنده‌ای گام برنداشتیم.

امینی با تبریک انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه، ادامه داد: در خبرها خوانده‌ایم از سوی دفتر رئیس جدید قوه قضاییه با شماری از فعالین سیاسی و اجتماعی و اهل اندیشه و قلم که اتفاقا برخی از آنان در سال‌ها و حتی ماه‌های اخیر سابقه برخوردهای قضایی و کیفری نیز داشته‌اند تماس گرفته و از ایشان خواسته شده برای ارتباط با رئیس محترم قوه و ارائه مستمر پیشنهادات، نقطه‌نظرات و نقدهای خود اقدام کنند. ضمن تقدیر از این رویه جدید امیدوار هستیم این عمل پسندیده ادامه داشته باشد و فتح بابی باشد برای برداشته شدن نگاه امنیتی به جامعه فرهنگی، مطبوعاتی و فعالین اجتماعی و سیاسی کشور، زیرا بدون شک منافع چنین روش و رویه‌ای توأمان به مردم و نظام می‌رسد و همه ما از آن منتفع خواهیم شد.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به قطعی بی‌رویه برق طی روزهای اخیر گفت: همچنین در پایان جا دارد مراتب اعتراض خود را نسبت به قطعی مکرر و بی‌رویه برق در روزهای اخیر در سرتاسر کشور به‌ویژه پایتخت که منجر به بروز مشکلات متعدد و عدیده‌ای برای شهروندان گردیده، اعلام دارم. حداقل توقع بدیهی و به‌جای شهروندان از وزارت نیرو، بیان  شفاف دلایل قطعی بی‌رویه برق با شهروندان و تلاش برای رفع مشکل قطعی برق در فصل تابستان گردد تا مردم کمتر متحمل ضرر گردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ