نمایندگان مجلس دو دسته هستند؟!؟!

اقتصاد ایران: از آنجایی که نوع انتخاب مردم در خصوص نمایندگان مجلس نقش به سزایی در آینده تصمیمات ،برنامه ها و شیوه کیفیت نظارت نمایندگان مجلس دارد،فلذا بسیار ضروری است که مردم همواره در انتخابات مختلف با هوشیاری ،تخقیق و بررسی و مشورت نسبت به انتخاب فرد شایسته و اصلح اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،چرا که سرنوشت کشور و طرح ها و برنامه ها دقیقا وابستگی مستقیم به چرایی و نوع انتخاب مردم دارد،از این رو در یادداشت حاضر نمایندگان در دوسته مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.
نمایندگان مجلس دو نوع هستند:
1- آنها که بازی شان می‌دهند.
2 - آنها که به بازی شان می‌گیرند.
در یک تقسیم بندی دیگر ؛ نمایندگان مجلس دو جور هستند :
1- نماینده در لباس مأمور وصول مطالبات.
2 - نماینده در لباس یک استراتژيست.
براستی!
نماینده شهر شما جزو کدام دسته است؟ آیا نماینده شهر شما را در اقدامات و تصمیمات استراتژیک بازی می‌دهند؟ و آیا حضور ایشان در محافل و مجالس مختلف؛ تعیین کننده و بااهمیت میباشد؟ یا نه. نماینده شما را به بازی می‌گیرند و بود و نبودش خیلی فرقی نمی‌کند؟!؟
آیا نماینده ای دارید که جزو هیات رئیسه مجلس باشد؟ آیا نماینده ای دارید که رئیس یک کمیسیون و یا فراکسیون مهم مجلس باشد؟ آیا نماینده ای دارید که وقتی در مجلس حرف می‌زند همه به او بگویند : احسنت. احسنت. آیا نماینده شما یک چهره شاخص دانشگاهی یا اجرایی در کشور محسوب می‌شود؟ آیا نماینده ای دارید که با وزراء دولت و سایر نمایندگان و استاندار و مدیران محلی ؛ ارتباطات گسترده و مفیدی داشته باشد؟ آیا نماینده شهر شما دائم دنبال آسفالت جاده ها و تهیه آب و برق و گاز و دکل مخابرات و... است یا نماینده شما دائم در حال نظارت عالیه بر رخدادهای کشور و تهیه و تنظیم و تصویب طرح ها و برنامه های راهبردی برای عمران و آبادانی کشور و موفقیت ایران در صحنه های مختلف بین المللی است؟!؟! نماینده شهر شما جزو کدام دسته بندی است؟!؟!
سوال اساسی : چه کسی این نماینده را انتخاب کرده است؟!؟ و چرا؟!؟
پس :
برای جستجوی علت پیشرفت و یا پسرفت شهر خود ؛ برگردید ببینید چه کسانی را برای مجلس و برای شورای شهر و... انتخاب کرده اید؟!؟ امیدوارم برای انتخابات مجلس در سال 1402 بهترینها را انتخاب کنید.؟!؟!.
همه چیز به چرایی و نوع انتخاب ما بستگی دارد....
یادداشت از:حسن خسروی. مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل مدیریت دولتی ایران.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ