مدیرکل بازرسی لرستان:

سازمان بازرسی هیچگونه خط قرمزی در احقاق حق مردم ندارد

اقتصاد ایران: لرستان-مدیرکل بازرسی لرستان گفت: سازمان بازرسی با هیچ مدیر و مسوولی تعارف ندارد و خط قرمزی در این راستا نداریم.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، سعید رازانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همکاران ما در سازمان بازرسی در طول ماه در ادارات مستقر هستند و بر عملکرد ادارات نظارت کرده و موضوعات را بررسی می‌کنند، افزود:وظیفه ما این است که بر اجرای دقیق قوانین در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی نظارت کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی و تعداد زیاد ادارات، همکاران ما بازرسی از دستگاه‌ها را به صورت برنامه‌ای انجام می‌دهند. 

مدیرکل بازرسی استان لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه همکاران ما پس از بررسی عملکرد ادارات یک سری موارد را بر اساس قانون احصا می‌کنند، افزود: سازمان و اداره مربوطه موظف به اجرای آنها است و علاوه بر این اگر تخلف و جرمی توسط یک دستگاه و یک مدیر و کارمند انجام شود پرونده آن جهت برخورد به دستگاه قضایی ارسال می‌شود. 

رازانی عنوان کرد: در مورد موضوع ترک فعل از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید گفت که این امر در سطح همه مدیران لرستان از سوی سازمان بازرسی مورد پیگیری و بررسی قرار می‌گیرد تلاش ما این است که هر جا به نفع مردم است خیلی از موضوعات را پیگیری کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ترک فعل از سوی مدیر به معنای ترک وظیفه قانونی است، گفت: ترک وظیفه قانونی به تعداد ادارات در استان زیاد است، به طور مثال در قانون شهرداری‌ها، وظایف زیادی برای شهرداری پیش بینی شده است، منابع طبیعی، مدیریت امور اراضی، راه و شهرسازی، راهداری و… نیز به همین گونه هستند.

این مسئول اظهار داشت: ما سال گذشته در یک مورد بازرسی در یکی از شهرداری‌ها متوجه شدیم فردی که یک پروانه ساختمان گرفته بود باید حدود 3 میلیارد عوارض پرداخت می‌کرد که پس از ورود بازرسی این مبلغ به حساب شهرداری واریز شد یکی دیگر از مواردی که در بازرسی از شهرداری متوجه شدیم این بود که در بحث ارائه پروانه ساختمانی یک باند جعل پروانه ایجاد شده بود که اقدامات لازم در این زمینه انجام و اطلاع رسانی نیز انجام شد. 

مدیرکل بازرسی لرستان گفـت: سازمان بازرسی با هیچ مدیر و مسوولی تعارف ندارد و خط قرمزی در این راستا نداریم، اگر اشکالی در جایی وجود داشته باشد با هیچ مدیری تعارف نداریم و در مقابل از مدیران جهادی، انقلابی و پای کار نیز حمایت می‌کنیم و قدردان آنها هستیم. 

رازانی در بخش دیگری از سخنانش اشاره ای به وضعیت وضعیت بام خرم آباد داشت و افزود: در خصوص تخصیص اعتبارات لازم که سالانه برای مجموعه بام قرار می‌گیرد ما نیز پیگیر هستیم.

وی گفت: در راستای تامین آب برای این مجموعه که در گذشته سرمایه‌گذاری زیادی برای آن صورت گرفته است پیگیری‌های زیادی انجام شد و علاوه بر آن برای تعویض و تکمیل شبکه توزیع آب نیز باید اقداماتی صورت گیرد و امیدواریم اعتبارات مورد نیاز این مجموعه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین شود.

 

 

 

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ