پس از پایان" لحظه گرگ و میش" ،"خانه امن "شد + فیلم

اقتصاد ایران: پس از پایان سریال "لحظه گرگ و میش"، شبکه آی‌فیلم به سراغ سریال جاسوسی امنیتی "خانه امن" رفت و از هفته آینده پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، سریال "خانه امن" به کارگردانی احمد معظمی، اولین بار آبان‌ماه سال 1399 پخش شد. این مجموعه که فضای پلیسی و معمایی داشت، به عملیات گروه تروریستی داعش در ایران می‌پرداخت. معمولاً سریا‌ل‌های امنیتی و پلیسی با استقبال مخاطبان مواجه می‌شوند و "خانه امن" نیز از این قاعده مستثنا نبود.

شخصیت‌های اصلی سریال دو مأمور امنیتی به نام‌های «کمال» و «افشین» بودند. در پایان فصل اول این دو شخصیت، مأموریت حساس جدیدی را آغاز کردند و خطرات تازه‌ای آن‌ها را تهدید می‌کرد، بنابراین قصه در نقطه‌ای تمام شد که ظرفیت ادامه پیدا کردن در فصل دوم داشت. 

"خانه امن" با 44 درصد مخاطب موفق شد پربیننده‌ترین سریال در فصل زمستان باشد. با توجه به درصد بینندگان و قصه سریال، "خانه امن2" نیز شانس بالایی برای جلب توجه مخاطبان دارد. فصل دوم این سریال هنوز کلید نخورده است.

دی‌ماه سال گذشته بعد از پایان فصل اول، تهیه‌کننده سریال در مطلب رسانه‌ای اعلام کرد که به زودی پیش‌تولید فصل دوم سریال «خانه امن» آغاز می‌شود و قصد داریم در فصل دوم این سریال بخش‌های دیگری از تلاش‌هایی که برای امنیت کشور انجام می‌شود را به تصویر بکشیم. گفته می‌شود سریال جدیدی که به نام "سرجوخه" آغاز شده به گونه‌ای ادامه این سریال محسوب می‌شود. 

شبکه آی‌فیلم قصد دارد فصل اول این سریال را از روز شنبه 5 تیرماه روی آنتن ببرد؛ این توضیحات به مناسبت اولین تکرار این مجموعه نوشته شد و باید دید خبرهای جدید از "سرجوخه" و سرانجام ساخت این سریال به کجا می‌رسد؟ و آیا این سریال با اتفاقات و قصه‌هایی که دنبال می‌کند هنوز از جزئیات آن مطلبی عنوان نشده، می‌توان آن مجموعه را "خانه امن2" نامید یا خیر؟

در ادامه به جزئیات اولین تکرار سریال "خانه امن" در شبکه آی‌فیلم می‌پردازیم:

مجموعه تلویزیونی "خانه امن" از روز شنبه (پنج تیر ماه)، جایگزین سریال لحظه گرگ و میش در شبکه آی‌فیلم می‌شود.

"خانه امن" روایتی جذاب و پُرهیجان از یک پرونده جاسوسی امنیتی کشور را دارد و لایه‌هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را هم روایت می‌کند.

حمیدرضا پگاه، سیماتیرانداز، امین زندگانی، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی، پرویز فلاحی‌پور، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، نیلوفر کوخانی و… از جمله بازیگران سریال تلویزیونی‌اند.

ساعت پخش: "خانه امن" از شنبه پنج تیرماه، هر شب ساعت 22 روی آنتن شبکه آی‌ فیلم می‌رود و تکرار آن روز بعد در ساعت‌های 6 صبح و 14 پخش خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ