رئیسی در سومین مناظره انتخاباتی:

بانک ها یکی از موانع تولید در کشور هستند

اقتصاد ایران: نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما در دستگاه قضائی با مفسد برخورد کردیم اما جای برخورد با فساد در دولت است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز (شنبه) در سومین مناظره انتخاباتی اظهار کرد: من برای مهمترین دغده های مردم راهکار پیداکردم. ما برنامه اقتصادی را در سه بخش خلاصه کردیم؛ یک اصلاح دولت و مبارزه با فساد، ناکارآمدی، تبعیض، دوم حمایت از خانواده و محرومین و سوم جهش تولید و تقویت کسب و کار است.

رئیسی گفت: یکی از مشکلاتی که مردم از آن صحبت می‌کنند، مساله فساد است. ما در دستگاه قضائی با مفسد برخورد کردیم اما جای برخورد با فساد در دولت است.

وی افزود: باید سامانه جامع اطلاعات اقتصادی ایجاد کرد تا همه داده های اقتصادی را رصد کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری، بانک‌ها را یکی از موانع تولید دانست و گفت: امروز با اصلاح نظام بانکی، معوقات بانکی می‌تواند صورت نگیرد.
رئیسی تصریح کرد:مردم دغدغه‌های بسیاری دارند. من نشست‌های زیادی با مردم داشته‌ام و از نزدیک در جریان خواسته‌ها و مشکلات قرار دارم و برای مهم‌ترین آن‌ها برنامه دارم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:سه موضوع «صلاح دولت و مبارزه با فساد»، «حمایت از خانواده‌ها و اقشار محروم» و «جهش تولید»مهم‌ترین مشکلات مردم است.

رئیسی افزود:ما در دستگاه قاضئی برخورد با مفسد کردیم ولی برخورد با فساد زمینه‌اش در دولت است. افرادی که به دنبال فساد باشند جای‌شان در دولت نیست.

وی اظهار داشت:تمامی قراردادها و عملکرد دولت باید شفاف پیش روی مردم باشد. شفافیت باعث اعتماد عمومی خواهد شد. من این کار را در آستان قدس و قوه قضائیه انجام داده‌ام و در مدت کوتاهی پس از حضور در قوه قضائیه مساله حساب‌ها را حل و شفاف کردم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:نظام هوشمند مالیاتی باید اجرا شود. مالیات بخش تولید از ۲۵٪ با شیب ملایم به ۱۰درصدکاهش یابد.

رئیسی خاطرنشان کرد:ضابطه‌ها و مجوزها و نظارت‌های پیشینی باید برطرف شود و جز موارد ضروری نیازی به مجوز نباشد.

وی گفت:تورم ۳۲۰درصد در هشت سال اصلا قابل قبول نیست. مردم این وضعیت را چگونه تحمل کنند؟ تورم باید به سمت یک رقمی شدن حرکت کند.

رئیس افزود:مدیریت بازار ارز و رفع وابستگی سفره مردم به قیمت ارز باید به طور جد در دستور کار باشد. نظارت بر بازار باید افزایش یابد و حداقل معاش مردم باید با کارت خرید سه دهک پایین تامین شود.

وی تصریح کرد:ایجاد چهار میلیون شغل در طول چهارسال شدنی است و با ایجاد جذابیت و هدایت نقدینگی به سمت تولید کاملا قابل دستیابی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ