بهترین گوشی‌های بازار از نظر شارژدهی باتری

اقتصاد ایران: در این مقاله به معرفی بهترین باتری گوشی سامسونگ، برترین ظرفیت باتری گوشی شیائومی و بهترین گوشی با باتری قوی پرداخته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،همه افرادی که به دنبال خرید یک تلفن هوشمند جدید هستند، به چند مشخصه مهم مانند قدرت پردازش، کیفیت دوربین، مقدار حافظه و ظرفیت باتری توجه ویژه‌ای دارند. در بین این مشخصه‌ها، عمر و شارژدهی باتری از مواردی است که تجربه کار با یک گوشی را به شکل عمده‌ای تحت تاثیر قرار می‌دهد. تلفن‌های هوشمند جدید با استفاده از نمایشگر‌های بزرگ و با کیفیت، پردازنده‌های قوی و اتصال متعدد به اینترنت، به باتری با ظرفیت بالایی نیاز دارند، در غیر این صورت به شکل مکرر شارژ تمام کرده و باید آن‌ها را به برق متصل کرد.
داشتن یک گوشی با باتری قوی واقعا یک مزیت بزرگ است. فکر کنید با دوستان خود به مسافرت رفته‌اید، می‌خواهید با گوشی موسیقی گوش دهید، بازی کنید، به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها سر بزنید و عکس بگیرید. زمانی که شارژدهی گوشی‌تان بالا نباشد، به زودی شارژ خالی کرده و باید گوشی را به یک پاوربانک متصل کنید. اما زمانی که شارژدهی باتری تلفن هوشمند مناسب باشد، می‌توانید تا چند روز از گوشی استفاده کنید و نگرانی بابت اتمام شارژ آن نداشته باشید.
باتری انواع گوشی سامسونگ به شارژدهی بالا مشهور هستند، البته باتری گوشی شیائومی و هواوی نیز مناسب است و تا حد زیادی نیاز روزانه شما را برطرف می‌سازد. در هر صورت مدت زمان متصل بودن به اینترنت یا برقراری تماس تلفنی، همچنین انجام بازی مخصوصا به صورت آنلاین، تاثیر فراوانی بر روی زمان اتمام شارژ تلفن همراه دارد و همیشه نمی‌توان همه تقصیرها را بر گردن باتری گوشی انداخت.
به هر شکل در هر دوره‌ای برخی مدل‌ها به داشتن بهترین باتری گوشی مشهور می‌شوند، مدل‌هایی که دارای باتری با ظرفیت و البته شارژ دهی بالایی هستند، همچنین مقدار مصرف باتری گوشی نیز به صورت بهینه در آمده تا باتری دیرتر شارژ خالی کند. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به بهترین باتری گوشی سامسونگ، شیائومی و هواوی داشته باشیم و همچنین به طور کلی گوشی‌هایی با باتری قوی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید:
مشخصات باتری گوشی موتورولا موتو G9 پاور
مشخصه اصلی مدل‌های سری پاور موتورولا، باتری با ظرفیت بالا و عمر باتری مناسب است. اگر باتری گوشی برای شما اولین اولویت را دارد، بهتر است به سراغ مدل موتو G9 پاور بروید، این مدل میان‌رده در حال حاضر بهترین عملکرد باتری را ثبت کرده و با یک استفاده معمولی حداقل 2 روز شارژ نگه می‌دارد.
موتورولا موتو G9 پاور از یک نمایشگر 6.8 اینچی LCD، پردازنده اسنپدراگون 662 و دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل بهره می‌برد. در آزمایش‌های صورت گرفته این گوشی می‌تواند با وجود 2 ساعت تماس تلفنی، 3 ساعت تماشای ویدیو و 4 ساعت جستجو در وب تا 65 ساعت شارژ نگه دارد. مدل‌های موتورولا موتو G10، موتو G7 پاور، وان فیوژن پلاس، موتو G9 پلاس و G8 پاور نیز از گوشی‌هایی هستند که باتری قوی با شارژدهی بسیار بالایی دارند اما به راحتی در بازار ایران پیدا نمی‌شوند.
اطلاعات جزئی باتری گوشی موتورولا موتو G9 پاور:
   * ظرفیت باتری : 6000 میلی آمپر ساعت
   *شارژدهی در هنگام استفاده معمولی: 65 ساعت
   *شارژ سریع: 20 وات
   *مدت زمان شارژ از صفر تا 100 درصد: 2 ساعت و 20 دقیقه

مشخصات باتری سامسونگ گلکسی M62
سامسونگ سری گلکسی M را با باتری‌های پرظرفیتی عرضه کرده و مدل‌های این سری شارژدهی بالایی دارند. گلکسی M62 با باتری 7 هزار میلی‌آمپرساعتی یک از حجیم‌ترین باتری‌ها را در میان تمامی گوشی‌های بازار دارد و تنها شاید مدل‌های خاصی مانند Doogee S88 Pro با باتری 10 هزار‌ میلی‌آمپرساعتی بتوانند حجم باتری بیشتری را ارائه دهند. حجم باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی معمولا در تبلت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما M62 با این باتری به نوعی یک رکورد را در میان مدل‌های فعلی سامسونگ ثبت کرده است.
گلکسی M62 از یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپرامولدپلاس، پردازنده اگزینوس 9825 و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل بهره می‌برد. در آزمایش‌های صورت گرفته این گوشی می‌تواند با وجود 2 ساعت تماس تلفنی، 3 ساعت تماشا ویدیو و 4 ساعت جستجو در وب تا 64 ساعت شارژ نگه دارد.
اطلاعات جزئی باتری گوشی سامسونگ گلکسی M62:
   * ظرفیت باتری : 7000 میلی آمپر ساعت
   * شارژدهی در هنگام استفاده معمولی: 61 ساعت
   * شارژ سریع: 25 وات
   * مدت زمان شارژ از صفر تا 100 درصد: دو ساعت

مشخصات باتری گوشی سامسونگ گلکسی M51
گلکسی M51 یکی از بهترین عملکردهای باتری و شارژدهی را در میان مدل‌های میان‌رده بازار دارد. گلکسی M51 از مدل‌های میان‌رده و بسیار با کیفیت سامسونگ محسوب می‌شود که طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. سامسونگ در این مدل از یک باتری 7 هزار میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده که حداقل 2 روز می‌توان بر روی آن حساب باز کرد، البته گلکسی M51 از یک شارژ سریع 25 واتی بهره می‌برد که با توجه به حجم بالای باتری این مدل، حدود یک ساعت و 50 دقیقه طول می‌کشد تا باتری شارژ شود.

بهترین گوشی‌های بازار از نظر شارژدهی باتری +عکس
از مشخصات اصلی این گوشی می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی سوپرامولد پلاس، پردازنده اسنپدراگون 730G و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره کرد. باتری این گوشی بر اساس تست‌های انجام شده با وجود 2 ساعت تماس تلفنی، 3 ساعت تماشا ویدیو و 4 ساعت هم به جستجو در وب تا 61 ساعت شارژ نگه دارد.
اطلاعات جزئی باتری گوشی سامسونگ گلکسی M51:
   * ظرفیت باتری: 7000 میلی آمپر ساعت
   * شارژدهی در هنگام استفاده معمولی: 61 ساعت
   * شارژ سریع: 25 وات
   * مدت زمان شارژ از صفر تا 100 درصد: یک ساعت و 50 دقیقه

مشخصات باتری گوشی سامسونگ گلکسی A42 5G
باتری سامسونگ A42 5G را می‌توان یکی از بهترین باتری در میان گوشی های 5G بازار معرفی کرد. این گوشی به باتری 5 هزار میلی‌آمپری مجهز شده که برای یک گوشی میان‌رده بسیار عالی است. این مدل از نمایشگر سوپرامولد 6.6 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 750 5G و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

بهترین گوشی‌های بازار از نظر شارژدهی باتری +عکس
سامسونگ برای این مدل از شارژ سریع 15 واتی استفاده کرده که در حدود نیم ساعت، 21 درصد باتری را شارژ می‌کند، اگر شما با این گوشی 2 ساعت تماس تلفنی برقرار کنید، 3 ویدیو تماشا کنید و 4 ساعت هم به جستجو در وب بپردازید، تا 59 ساعت باتری گوشی شارژ خواهد داشت.
اطلاعات جزئی باتری گوشی سامسونگ A42 5G:
   * ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
   * شارژدهی در هنگام استفاده معمولی: 59 ساعت
   * شارژ سریع: 15 وات
   * مدت زمان شارژ از صفر تا 100 درصد: دو ساعت

مشخصات باتری شیائومی پوکو M3
شیائومی پوکو M3 در کنار تمام قابلیت‌های جذابی که دارد، از یک باتری 6 هزار‌میلی‌آمپری با شارژدهی بسیار بالا نیز بهره می‌برد تا این مدل به یک انتخاب جذاب در بین گوشی‌های میان‌رده تبدیل شود. به جز ظرفیت باتری، رابط کاربری پوکو که برای مصرف بهینه باتری تنظیم شده نیز تاثیر بسزایی در شارژدهی بالای پوکو M3 گذاشته است.

بهترین گوشی‌های بازار از نظر شارژدهی باتری +عکس
شیائومی پوکو M3 از یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD، پردازنده اسنپدراگون 662 و دوربین سه‌گانه با سنسور 48 مگاپیکسل بهره می‌برد. در آزمایش‌های صورت گرفته این گوشی می‌تواند با وجود 2 ساعت تماس تلفنی، 3 ساعت تماشا ویدیو و 4 ساعت جستجو در وب تا 56 ساعت شارژ نگه دارد.
اطلاعات جزئی باتری گوشی شیائومی پوکو M3:
   * ظرفیت باتری: 6000 میلی آمپر ساعت
   * شارژدهی در هنگام استفاده معمولی: 56 ساعت
   * شارژ سریع: 18 وات
   * مدت زمان شارژ از صفر تا 100 درصد: سه ساعت

مشخصات باتری گوشی شیائومی ردمی 9T
ردمی 9T یکی دیگر از اقتصادی‌های جذاب شیائومی است که شارژدهی بالایی دارد. برای این گوشی باتری با ظرفیت 6 هزار میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده‌ است. بر اساس تست‌های انجام شده با وجود 2 ساعت تماس تلفنی، 3 ساعت تماشا ویدیو و 4 ساعت جستجو در وب، باتری این گوشی تا 56 ساعت شارژ نگه‌ می‌دارد.

بهترین گوشی‌های بازار از نظر شارژدهی باتری +عکس
این مدل به شارژ سریع 18 واتی مجهز شده که ظرف 30 دقیقه حدود 25 درصد از ظرفیت گوشی را شارژ می‌کند. شیائومی ردمی 9T از مشخصاتی مانند نمایشگر 6.5 اینچی LCD، پردازنده اسنپدراگون 662 و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ردمی 9T یک گوشی ارزان قیمت با باتری قوی است که به هنگام استفاده صدای اعلان باتری آن را نخواهید شنید.
اطلاعات جزئی باتری گوشی شیائومی ردمی 9T:
   * ظرفیت باتری: 6000 میلی آمپر ساعت
   * شارژدهی در هنگام استفاده معمولی: 56 ساعت
   *شارژ سریع: 18 وات
   * مدت زمان شارژ از صفر تا 100 درصد: دو ساعت و 30 دقیقه

مشخصات باتری شیائومی ردمی 9
میان‌رده شیائومی ردمی 9 یک گوشی دیگر با باتری قوی است که می‌تواند تا بیش از یک روز شارژ نگه‌ دارد. شیائومی در این مدل از باتری با ظرفیت 5020 استفاده کرده است. ردمی 9 به نمایشگر ال‌سی‌دی 6.4 اینچی به همراه پردازنده هلیو G80 و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسل مجهز شده است.

بهترین گوشی‌های بازار از نظر شارژدهی باتری +عکس
این باتری با شارژر سریع 18 واتی، 35 درصد شارژ را در 30 دقیقه پر می‌کند. باتری این مدل بر اساس تست‌های انجام شده با وجود 2 ساعت تماس تلفنی، 3 ساعت تماشا ویدیو و 4 ساعت هم جستجو در وب تا 47 ساعت شارژ نگه دارد.
اطلاعات جزئی باتری گوشی شیائومی ردمی 9:
   * ظرفیت باتری: 5020 میلی آمپر ساعت
   * شارژدهی در هنگام استفاده معمولی: 47 ساعت
   * شارژ سریع: 18 وات
   * مدت زمان شارژ از صفر تا 100 درصد: دو ساعت و 30 دقیقه

مشخصات باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 9S
شیائومی در ردمی نوت 9S از باتری با ظرفیت 5020 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است. این مدل، از گوشی‌های میان‌رده مناسب گیمینگ است و به همین دلیل مصرف باتری آن بهبود پیدا کرده، نمایشگر 6.6 اینچی LCD به علاوه پردازنده اسنپدراگون 720G و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسل، از جمله مشخصات اصلی این مدل محسوب می‌شوند.
بهترین گوشی‌های بازار از نظر شارژدهی باتری +عکس

باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 9S طول عمر بالایی دارد و توانسته در آزمایش‌ها و بنچمارک‌های معتبر، امتیازات بالایی به دست بیاورد. این گوشی با وجود قیمت ارزان، از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند که از صفر تا 36 درصد را در نیم ساعت شارژ می‌کند. به صورت میانگین اگر شما با این گوشی 2 ساعت تماس تلفنی برقرار کنید، 3 ساعت ویدیو تماشا کنید و 4 ساعت هم به جستجو در وب بپردازید، تا 50 ساعت باتری گوشی شارژ خواهد داشت.
اطلاعات جزئی باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 9S:
   * ظرفیت باتری: 5020 میلی آمپر ساعت
   *شارژدهی در هنگام استفاده معمولی: 50 ساعت
   * شارژ سریع: 18 وات
   * مدت زمان شارژ از صفر تا 100 درصد: یک ساعت و 45 دقیقه

معرفی بهترین باتری شیائومی پوکو X3 NFC
پوکو X3 NFC یکی از جدید‌ترین و جذاب‌ترین میان‌رده‌های شیائومی است که چند ماه پیش وارد بازار شد. این گوشی دارای یک باتری 5160 میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع 33 واتی است که در نیم ساعت 66 درصد باتری و در 65 دقیقه 100 درصد باتری را شارژ می‌کند. پوکو X3 NFC سریع‌ترین سرعت شارژ را در میان مدل‌های این مقاله دارد که باعث می‌شود حین شارژ شدن پشت گوشی کمی داغ شود.
بهترین گوشی‌های بازار از نظر شارژدهی باتری +عکس

از برجسته‌ترین مشخصات این مدل می‌توان به نمایشگر 6.6 اینچی LCD، پردازنده اسنپدراگون 732G و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره کرد. با این گوشی می‌توانید 2 ساعت تماس تلفنی برقرار کنید، 3 ساعت ویدیو تماشا کنید و 4 ساعت هم به جستجو در وب بپردازید و با این وجود باتری تا 45 ساعت شارژ نگه می‌دارد.
اطلاعات جزئی باتری گوشی شیائومی پوکو X3 NFC:
   * ظرفیت باتری: 5160 میلی آمپر ساعت
   * شارژدهی در هنگام استفاده معمولی: 45 ساعت
   *شارژ سریع: 33 وات
   *مدت زمان شارژ از صفر تا 100 درصد: 65 دقیقه/ای تی رسان

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ