وزیر کشور:

شرایط مدیریت کرونا در استان‌ها رو به بهبود است

اقتصاد ایران: وزیر کشور گفت: طبق گزارش‌هایی که وزارت بهداشت ارائه کرد، ​وضعیت کنترل بیماری کرونا در استان‌ها رو به بهبود است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در جمع خبرنگاران افزود: یکی از موضوع‌هایی که در جلسه امروز مطرح شد بحث پیگیری قرنطینه و نحوه اجرای جرائم برای امر قرنطینه است و کسانی که از این امر تخلف می‌کنند.
وی گفت: نیروی انتظامی طبق گزارش‌های وزارت بهداشت، اقدامات خوبی در این خصوص انجام داده است.
وزیر کشور گفت توصیه من به کسانی که مبتلا به بیماری کرونا شده اند این است که قرنطینه را رعایت کنند که اگر بتوانیم این چند درصد مبتلایان را در فضای قرنطینه اعم از خانه یا محیط‌های دیگر نگهداری کنیم، بقیه مردم شرایط بهتری می‌توانند داشته باشند.
وی گفت: در بحث فوت شدگان ناشی از این بیماری نیز وزارت بهداشت گزارش مفصلی داد که درهمه استان‌ها وضعیت رو به بهبود است به جز سه استان، که برای آن سه استان نیز شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ کردیم که در این سه استان رعایت کنند تا با رعایت حداکثری این شیوه نامه‌ها فضای خوبی را در این سه استان شاهد باشیم.
وزیر کشور افزود: همچنین از چند روز تعطیلی اخیر نیز گزارشی ارائه شد که نسبت به سال ۹۹ و در مقایسه با تعطیلی‌های اخیر عملکرد خوبی بود و از مردم تشکر می‌کنم که رعایت می‌کنند.
وی گفت: همچنین گزارشی از واکسن داده شد که در این خصوص نیز موضوع خوب دنبال می‌شود و تا چند روز آینده در صورت تائید نهایی طی روز‌های بیستم و بیست و یکم واکسیناسیون با واکسن داخلی نیز شروع می‌شود که در این خصوص نیز ظرفیت سازی خوبی شده است و اگر در این خصوص موفق شویم بیش از ۷۵ درصد فوتی‌های ما کاهش پیدا می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ