تداوم وضعیت مبهم بام خرم آباد/مسئولان توان حل مشکلات و توسعه بام را ندارند

اقتصاد ایران: لرستان-متاسفانه وضعیت کنونی بام خرم آباد به هیچ عنوان مناسب نیست و مسئولان به وعده های خود در قباب حل مشکلات این مجموعه و اجرای طرح جامع آن تاکنون عمل نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، بام خرم آباد به عنوان یکی از پتانسیل های طبیعی و گردشگری این شهر و حتی استان لرستان به شمار می رود که برای احداث و تکمیل این مجموعه هزینه و زحمات زیادی توسط مسئولان سابق استان کشیده شده است.

اما متاسفانه در طول سال های گذشته به دلیل نبود برنامه و عزم جدی توسط مسئولان استان این زیرساخت بسیار مهم و اثر گذار مورد بی مهری قرار گرفته است.

به نحوی که نه تنها نتوانسته ایم ازاین ظرفیت به خوبی استفاده کنیم بلکه به صورت مستمر اخباری از وضعیت نامناسب آن و عدم توجه مناسب مسئولان به بام به گوش می رسد.

باید پذیرفت مسئولان و دستگاه های متولی برنامه مدون و حساب شده ای برای نگه داری، استفاده از ظرفیت و توسعه متوازن و مناسب بام خرم آباد ندارند.

چرا که اگر داشتند نباید امروز شاهد وجود اخباری در مورد کمبود آب و یا خشک شدن برخی از درختان این مجموعه بزرگ باشیم.

بام خرم آباد برای حل مشکلاتش نیازمند به عزمی جدی از سوی مدیریت ارشد استان، سازمان های متولی از قبیل منابع طبیعی است که هنوز که هنوز است شاهد تحققق وعده های مسئولان نیستیم و بام نه تنها در طول چند سال گذشته تغییر مثبتی به خود ندیده بلکه روزگارش بدتر از دیروز شده است.

جای سوال است که چرا هنوز بعد از گذشت سالیان متوالی مسئولان مربوطه به وعده خود برای تهیه و اجرای طرح جامع و توسعه ای بام خرم آباد عمل نکرده اند و یا اگر اقدامی شده چرا تاثیری در روند این مجموعه بزرگ نداشته است؟

به نظر می رسد راهکار اساسی برای نجات این ظرفیت بسیار مهم تحقق وعده های مسئولان و عزمی فرااستانی است چرا که تداوم این وضعیت یعنی از دست رفتن سرمایه ای بزرگ از بیت المال!

جای بسی تاسف است زیرساختی که قرار بود به عنوان یکی از عوامل توسعه خرم آباد تبدیل شود اکنون به چنین روزی افتاده و مسئولان تمام تلاششان حل مشکل کم آبی و خشک شدن برخی از درختانش باشد.

ادامه این راه به هیچ عنوان قابل قبول نیست و انتظار مردم از مسئولان عمل به وعده هایشان است امری که تاکنون محقق نشده و شاهد معطل ماندن سرمایه ای مهم به نام بام خرم اباد هستیم…

نگارنده: علی عبداله زاده

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ