فروش استرچ پالت بند

اقتصاد ایران: نایلون استرچ نوعی از نایلون میباشد که برای بسته بندی محصولات مختلف در صنایع زیادی مورد استفاده قرار میگیرد. نایلون استرچ را میتوان در عرض ها و ضخامت های مختلف با توجه به نیاز مشتری تولید کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،حباب پدیده تولیدکننده استرچ پالت بند با قدرت کشسانی بالا و کیفیت عالی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در عرض های مختلف (از 10 سانتی متر تا 150 سانتی متر) به صورت پنج لایه که متراژ هر رول 1000 متر میباشد. استرچ پالت بند در بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ کاربرد دارند که در این جا تنها به برخی از آن ها اشاره میکنیم. بسته بندی رول های کاغذ, کارتون و تیشو - بسته بندی مواد غذایی از جمله - بسته بندی مصالح ساختمانی مانند بلوک و سرامیک  و ...

از مزایای استفاده از استرچ پالت بند میتوان به

کاهش هزینه هاکاهش وزن محصول بسته بندی شدهحفظ محصول در مقابل شرایط آب و هواافزایش سرعت بسته بندیبالابردن استحکام محصولقابل استفاده به صورت دستی و ماشینی ...و

حباب پدیده  تولید کننده استرچ پالت بند
????برای خرید استرچ پالت بند از حباب پدیده تولیدکننده سفارشات شما در عرض ها و ضخامت های مختلف قبول میشود


گروه تولیدی حباب پدیده

تولید پلاستیک بسته بندی استرچ ( سلفون ) در تمام ابعاد

اولین و تنها تولید کننده استرچ 5 لایه با قابلیت کشسانی هر 1 متر تا 10 متر

قیمت نایلون استرچ پالت بر حسب کیلو گرم سفارش شما قیمت گذاری می شود

قیمت نایلون استرچ 
امروزه تولید کنندگان زیادی به دنبال خرید نایلون استرچ هستندو برای انها قیمت نایلون استرچ  بسیار مهم میباشد
یکی از مجموعه های تولیدی که با قیمت مناسب همراه است شرکت صنعتی حباب پدیده است  که با چندین سال سابقه در این راستا آماده ارائه خدمات رسانی به مشتریان است شما در این مجموعه با تنوع محصولات و کیفیت کالا رو به رو خواهید شد.

خرید نایلون استرچ

 برای خرید فیلم استرچ می توان اندازه های مختلفی از فیلم استرچ را تهیه نمود که باید آن را متناسب با ابعاد و اندازه کالا ها خریداری کرده و همچنین انواع ضخامت این نایلون ها در بازار به فروش می‌رسد.

مجموعه  حباب پدیده  از مراکز معتبر فروش نایلون های بسته بندی ، به خصوص نایلون استرچ در کشورمان است که با عرضه محصولات بسیار با کیفیت و ارزان قیمت توانست یکی از تامین کنندگان بزرگ که در صنعت بسته بندی باشد.

مزایای استفاده از  نایلون استرچ

نایلون  استرچ به صورت شفاف بوده و مشتریان می‌توانند کالا های درون آن را رویت کنند، همچنین مقاومت کششی این نایلون بسیار بالا بوده و در مقابل انواع ضربه ها دارای استحکام خیلی خوبی می باشد.

یکی از ویژگی های بسیار خوب نایلون استرچ جلوگیری از انتقال رطوبت و گرد و غبار به داخل بسته بندی می باشد که بدین وسیله می توان انواع مواد غذایی و دارویی و بهداشتی را با استفاده از این کالا بسته بندی کرد.

سرعت بسته بندی یکی دیگر از ویژگی هایی است که در بسته بندی با نایلون استرچ مشاهده می‌شود. 

 از نایلون استرچ می توان به صورت دستی و ماشینی محصولات را بسته بندی نمود که این کار با سرعت بالایی امکان پذیر است.‌

همچنین از مزایای بسیار مهم فیلم استرچ، قیمت بسیار مناسب و اقتصادی آن است که می توان برای کالا های کوچک نیز این نوع بسته بندی را مهیا نمود.

عدم نفوذ گرد و خاک از عمده مزیت های نایلون استرچ

یکی از مزیت های بزرگ نایلون استرچ ها به چسبندگی بسیار خوب آنها بر روی سطح مربوط میشود و به نحوی سطح محصول را در بر میگیرد که از نفوذ هر گونه آلودگی و گرد و غبار به داخل محصول جلوگیری به عمل می‌ آورند.

بسیاری از محصولات بخصوص محصولات و لوازم خانگی که امروزه در بازار عرضه میشوند توسط فیلم استرچ و نایلون استرچ به خوبی بسته بندی میشوند و این نایلون ها کل محصول را پوشش میدهند.

پوشش کاملی که توسط نایلون استرچ بر روی محصول ایجاد میشود به این دلیل نیست که نایلون میتواند آنرا در برابر ضربه محافظت کند بلکه بیشتر بمنظور تمیز ماندن سطح محصول چنین کاری صورت میگیرد.

البته نا گفته نماند که فیلم استرچ و نایلون استرچ ها میتوانند تا حدی از ایجا  خط و خش بر روی محصول جلوگیری کنند اما کاربرد اصلی این نایلون ها به منظور جلوگیری از ایجاد خط و خش نیست.

نایلون استرچ های بسیار با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب را هم اکنون میتوانید از شرکت حباب پدیده  آنهم بدون اینکه با محدودیت جغرافیایی مواجه شوید خریداری نموده و در محل دریافت کنید. 

تولید کننده پلاستیک حبابدار

 تولید انواع پلاستیک حبابدار

 شرکت های تولید کننده نایلون باید پاسخ گوی انواع نیازهای مشتریان باشد. پلاستیک حبابدار را باید از شرکتی تهیه کنید که نایلون های دو لایه، سه لایه، ورقه ای، پاکتی و … را دارا باشد.

در ابعاد مختلف آن ها را عرضه کنند.همچنین نایلون ها را از جنس و مواد با کیفیت و دوام بالا برای تولید پلاستیک حبابدار استفاده کند.

 برخی شرکت های تولید پلاستیک حبابدار به صورت سفارشی می توانند نایلون ورقه ای یا کیسه ای و… را در ابعاد دلخواه شما تولید کنند.

یا ممکن است نایلون را بتوانید در رنگ های دلخواه سفارش دهید یا اینکه در گوشه پاکت نایلونی لوگویی که می خواهید را چاپ کنند.

 نکته مهم  این است که بتوانید شرکتی را پیدا کنید تا تمامی خدمات مربوط به تولید نایلون را اعم از سفارشی یا غیر سفارشی با قیمت مناسب و اطمینان و کیفیت تضمین شده به شما ارائه کند.
پلاستیک حبابدار محصولی ست برای حفظ کالا و وسایل مختلف از ضربه و حرارت یا سرما که در انواع و رنگ ها و کاربردهای مختلف تولید و عرضه می شوند.
 این نایلون ها به صورت ورقه ای یا پاکت ها و کیسه های آماده قابل دسترسی اند.
 خرید نایلون حبابدار به صورت اینترنتی نسبت به خرید حضوری به صرفه تر است


 تولید وفروش پلاستیک حبابدار

فروش پلاسیتک حبابدار با  بالا ترین کیفیت در مجموعه  حباب پدیده امکان پذیر میباشد

 این گروه با تولید انواع محصولات پلاستیکی و نایلونی با ضمانت و قیمت مناسب مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کرده است

جهت مشاوره و آشنایی کامل با مشخصات این محصول میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

پلاستیک‌های حبابدار ضربه‌گیر مناسب برای بسته‌ بندی یخچال و وسایل برقی، پایه‌های مبل، وسایل شکستنی، چوبی و … هستند.

بسته بندی و پوشاندن لوازمی مثل پایه‌های مبل و وسایل کوچک دیگر کاربرد دارندن پلاستیک های ضربه گیر برای

حفاظت فیزیکی و جلوگیری از خراش برداشتن هنگام جابه جایی اثاثیه، جلوگیری از اتلاف انرژی از طریق عایق بندی مکان هایی نظیر گلخانه ها، پوشش مناسب ضد آب برای آلاچیق ها و سایر اماکن، استفاده به عنوان زیرانداز نرم در پیکنیک ها تنها بخشی از کاربردهای نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه هستند.

اگر برای حمل وسایل از نایلون ضربه گیر استفاده می کنید توجه داشته باشید که این نایلون های حبابدار دو نوع حباب ریز و درشت دارند.  پیشنهاد می شود دسته اول را برای قطعات کوچکتر و دسته دوم را برای قطعات حساس تر استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت www.hobabpadideh.com مراجعه نمایید

تلفن همراه: 09122035148

تلفن کارخانه: 02155753091

 

 

 

 

.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ