رئیس جمهور:

استخراج رمز ارز‌ها باید تا پایان شهریور تعطیل شود

اقتصاد ایران: رئیس جمهور گفت: وزارت‌های صمت، نیرو و ارتباطات موظف هستند تا پایان شهریور فعالیت و استخراج رمز ارز‌ها را تعطیل کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حسن روحانی در جلسه هیئت دولت افزود: بنابراین از امروز هرکس در بخش رمز ارز فعالیت داشته باشد غیرمجاز است و حتی آن‌هایی که مجاز بودند غیر مجاز هستند تا پایان شهریور. تا ما از این شرایط بگذریم و شرایط بهتری برای مردم فراهم شود و در زندگی مردم ترتیب اثر بهتری داده شود.
رئیس جمهور گفت: آماری وزیر اقتصاد چند روز پیش به دولت ارائه دادند که بسیار مهم است و آن این است که صادرات غیرنفتی ما در دو ماهه امسال نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد بیشتر شده است که بنده از این مورد ایراد گرفتم و مطرح شد که سال گذشته وضع کرونا بود و اصلا مقایسه سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ درست نیست و باید سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۸ مقایسه شود که در این مقایسه هم ملاحظه شد ۲۵ درصد رشد داشتیم.
روحانی افزود: چرا که ما در فروردین و اردیبهشت ۹۸ مشکل کرونا نداشتیم و کرونا مربوط به آخر سال می‌شد و باز هم در مقایسه رشد خوبی داشتیم و این به معنای این است که دولت با همه توان در بخش‌های خصوصی و دولتی فعال و در مسیر حرکت است.
وی اضافه کرد: تشکر و سپاسگزاری می‌کنم از همه بخش‌های خصوصی، عمومی، دولتی و غیردولتی که همه تمام تلاش شان را در راستای فرمایش مقام معظم رهبری برای جهش تولید و مانع زدایی و پشتیبانی از تولید به کار گرفته اند و به حول و قوه الهی آن را دنبال خواهیم کرد.


خوشحالم که وزیر نیرو از مردم عذرخواهی کرد

رئیس جمهور گفت: مردم چند روزی در زمینه برق دچار مشکل شدند، خوشحال شدم که وزیر نیرو از مردم عذرخواهی کرد، زیرا هر قصوری داریم باید به مردم بگوییم. روحانی در ادامه سخنانش در جلسه هیئت دولت؛ با اشاره به اینکه همه طرح‌هایی که باید انجام دهیم تکمیل می‌کنیم، افزود: ۴۷ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های استانی و ملی در سفر‌های استانی با مردم عهد کردیم که انجام دهیم، از این ۴۷ هزار میلیارد تومان تاکنون ۶۹ هزار میلیارد تومان پرداخت کردیم، هر پولی که قول داده بودیم و اضافه بر آن پرداخت کردیم ما تعهد مالی را انجام دادیم و اجرایی را هم انجام می‌دهیم.
رئیس جمهور گفت: به همه وزرا، استانداران، فرمانداران و تمام کارگزاران گفتم، مسائل روز نباید ما را در انجام وظیفه مان سست کند، ما ۶۹ روز دیگر وظیفه داریم و مسئولیم و تا لحظه و ساعت آخر هم باید تلاش کنیم.
روحانی افزود: انتخابات هم بر اساس قانون انجام می‌دهیم و وزارت کشور به مردم تضمین می‌دهد امانت مردم را حفظ کند.
رئیس جمهور درباره مشکلات قطعی برق گفت: چند روزی راجع به برق مردم دچار مشکل شدند خوشحال شدم که وزیر نیرو از مردم عذرخواهی کرد، زیرا هر قصوری داریم باید به مردم بگوییم.
روحانی افزود: خشکسالی امسال یکی از ریشه‌های بزرگ مسئله است و امسال برق ۲۰ درصد نسبت به پارسال اضافه شده که فشار فوق العاده به وزارت نیرو آمده است، ما تمام توان را بکار گرفتیم تا خدایی نکرده کمبودی بود وزارت نیرو از قبل به مردم اعلام کند تا مردم دچار سرگردانی و مشکل نشوند.
رئیس جمهور گفت: اکنون نیروگاه اتمی ما به مدار آمده و در روز‌های آینده به حداکثر ظرفیت می‌رسد، همه مردم بدانند برق آبی را می‌توانیم بالا ببریم، اما آب بیشتری را باید رها کنیم و تابستان با خشکسالی مواجه می‌شویم، چون سد‌ها شرایط قبلی را ندارند و مردم باید همکاری رابا دولت داشته باشند.

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ