سفر تیم ملی والیبال به ایتالیا با جیب خالی

اقتصاد ایران: ­تیم ملی والیبال ایران با مبلغی اندک برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌ها عازم ایتالیا شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال به دلیل همراه داشتن ۱۶۵ هزار یورو اجازه خروج از کشور را پیدا نکرد و بازداشت شد.
طبق قوانین برای خروج این مبلغ از کشور باید نامه بانک مرکزی صادر شود، اما امیر خوش خبر به دلیل همراه نداشتن این نامه و برای طی کردن مراحل قانونی و اداری از سوی ماموران بازداشت شد.
مدیر تشریفات فدراسیون والیبال در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت: براساس قوانین جدید و اختلاف نرخ ارز، خروج ارز از کشور حدنصاب دارد و از آن جا که حدود ۲ سال است بعلت کرونا تیم ملی سفر برون مرری نداشته از قوانین جدید مطلع نبودیم.
وی افزود: متاسفانه، چون خوش خبر از بانک مرکزی مجوز‌های لازم را نداشت ماموران مانع خروج وی از کشور شدند.
میثم جعفری گفت: پس از رایزنی‌های طولانی سرانجام مقرر شد تا من به عنوان نماینده فدراسیون و جایگزین امیر خوش‌خبر در فرودگاه بمانم تا سرپرست تیم ملی بتواند همراه با تیم به ایتالیا سفر کند.
وی افزود: طبق قانون فدراسیون جهانی همه اعضای تیم باید طبق دستورالعمل‌های بهداشتی همزمان وارد ایتالیا می‌شدند و اگر خوش خبر همراه تیم اعزام نمی‌شد دیگر نمیتوانست به تیم بپیوندد.
مدیر تشریفات فدراسیون والیبال افزود: طبق دستور داورزینی رییس فدراسیون و برای جلوگیری از بروز حاشیه برای تیم بعنوان سرباز وطن به جای خوش خبر و بعنوان نماینده فدراسیون والیبال در فرودگاه حاضر شدم و حدود ۶ ساعت بازداشت بودم تا تیم بدون دردسر به لیگ ملت‌ها اعزام شود.
جعفری یادآورشد: خوشبختانه مراحل اداری بطور کامل انجام شده است و پول تا فردا آزاد می‌شود و از طریق راهکار‌های قانونی به ایتالیا ارسال خواهد شد تا ملی پوشان دچار مشکل نشوند.
وی خاطر نشان کرد: خوش خبر با مبلغ کمتری توانست تیم را به مقصد ایتالیا همراهی کند تا مجوز‌های لازم برای انتقال سایر مبلغ فراهم شود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ