استاندار ایلام تاکید کرد؛

لزوم کاهش زمان خاموشی های برق خانگی درایلام

اقتصاد ایران: ایلام-استاندار ایلام بر لزوم کاهش زمان خاموشی های برق خانگی در استان ایلام تاکید کرد و گفت: در خاموشی ها حقوق اساسی مردم رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،محمد نوذری ظهر امروز دوشنبه در سمینار استانداران ضمن گرامی داشت حماسه سوم خرداد، با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در اثر قطعی برق در کشور و استان اتفاق افتاده است، اظهار کرد: اگرچه همه ما واقف هستیم که به دلیل کاهش بی سابقه نزولات جوی و شروع پیش از موعد فصل گرم سال نیاز به مصرف برق نسبت به گذشته بیشتر شده است، اما در اینجا می‌توان با برنامه ریزی و مدیریت صحیح نسبت به شرایط پیش آمده پاسخ بهتری ارائه داد.

وی در ادامه گفت: این انتظار به جایی است که مردم در این شرایط از وزارت نیرو توقع داشته باشند که در صورت قطعی برق، آن با برنامه ریزی درست و اطلاع قبلی صورت پذیرد.

وی در ادامه خواستار کاهش زمان خاموشی‌های برق خانگی به حداقل ممکن شد، اظهار کرد: البته اینجا لازم است تدابیری اتخاذ شود تا بیمارستان‌ها مراکز اورژانس و دیگر مناطق حساس در این شرایط خاموشی برق نداشته باشیم.

استاندار ایلام در بخش دوم صحبت‌های خود به وضعیت کرونا در استان اشاره کرد و بیان کرد: اگرچه استان ایلام یکی از استان‌های کشور بود که به دلیل همجواری با کشور عراق و خوزستان زودتر وارد پیک چهارم کرونا شدیم اما با اتخاذ تدابیر لازم و بالا رفتن درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زودتر از بقیه نقاط کشور از این مرحله عبور کنیم.

نوذری در بخش سوم صحبت‌های خود از فراهم شدن زمینه‌های برگزاری یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری در استان خبر داد و گفت: استان ایلام همواره یکی از استان‌های پیشتاز کشور در مشارکت بالا در انتخابات بوده است و در این دوره نیز پیش‌بینی می‌شود شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی در پایان خواستار ایجاد تمهیدات لازم برای تامین برق تمامی شعبه‌ها در روز انتخابات شد و افزود: باید جوری برنامه ریزی شود که در روز انتخابات هیج شعبه‌ای با کمبود برق مواجه نشود و البته این برنامه مهم بایستی در دستور کار وزارت نیرو قرار گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ