تعریف و تمجید گواردیولا از ستاره آرژانتینی بارسلونا

اقتصاد ایران: پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  به نقل از پایگاه اینترنتی گل، مدت هاست که صحبت از احتمال پیوستن لئو مسی به منچسترسیتی مطرح است. جایی که می‌تواند یادآور موفقیت‌های مسی و گواردیولا در نوکمپ باشد.
مسی هنوز تصمیمش برای آینده خود در بارسلونا را اعلام نکرده است و این در حالی است که مسئولان باشگاه بارسلونا امیدوار هستند که لئو در تابستان امسال، از بارسا جدا نشود.
گواردیولا در مصاحبه‌ای خاطر نشان کرد: او (مسی) بسیار قدرتمند و قوی‌ترین است. فراتر از توانایی‌های او، ذهنیت او و آنچه که در سر دارد است.
وی درباره مسی اضافه کرد: در چهار سالی که در بارسلونا داشتیم، بازی‌های تمرینی بسیاری داشتیم و او حتی یک بار هم شکست نخورد. اگر او می‌باخت، می‌رفت. او ذهنیتی دارد که تنها چهار یا پنج بازیکن در تاریخ داشته اند. آن‌ها چیزی متفاوت را دارند.
سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها افزود: ما همه می‌دانستیم که مسی بهترین است ,، اما شش یا هفت نفر دیگر بودند که قوی بودند و دیگرانی هم بودند که بازی نمی‌کردند چرا که آن دیگران بسیار قدرتمند بودند.
در حالی که پس از شکست سنگین بارسلونا در مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، درخواست مسی برای جدایی از بارسا با مخالفت مسئولان باشگاه مواجه شد، لئو درباره تصمیم خود در آینده اظهار نظر چندانی نکرده است.
لیونل مسی در مصاحبه اخیر خود با روزنامه آرژانتینی «اوله» از بازیکنان جوان بارسلونا تمجید کرد و قهرمانی در کوپا دل ری را یک «نقطه عطف» خواند. وی همچنین تصریح کرد که به دنبال قهرمانی‌های بیشتر است، اما به این موضوع که در کجا به دنبال این دستاوردهاست، اشاره‌ای نکرد.
با توجه به رابطه خوب لیونل مسی با گواردیولا و توانایی سیتی برای پرداخت دستمزد نجومی این فوق ستاره آرژانتینی، به نظر می‌رسد که تصمیم مسی برای پیوستن به منچسترسیتی، موضوعی طبیعی باشد.
این در حالی است که رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا گفته است: امیدوار هستم که او (مسی) سال‌های بسیار اینجا بماند. او بازیکنی خاص است. اگر او نماند، بارسا باید بازیکنان دیگری را پرورش دهد و به دنبال اثرگذاری سایر بازیکنان باشد.
وی گفت: لئو در این فصل ۳۰ گل به ثمر رساند. با او، تیم نتایج بسیار بهتری گرفته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ