در نشست معاون اقتصادی استاندار و مدیر اکونیوز خراسان رضوی مطرح شد:

تقویت ارتباطات با صنایع مهمترین گام رفع موانع تولید

اقتصاد ایران: مشهد-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: تقویت ارتباط مدیران باصنایع و مراکز تولیدی و ایجاد بستر برای طرح دغدغه ها و حمایت از سرمایه گذاری ها مهمترین گام برای رفع موانع است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، مرتضی اشرفی در نشست با مدیر و تحریریه اکو نیوز خراسان رضوی تصریح کرد: در جلوگیری از بلاتکلیفی و سردرگمی متقاضیان برای ثبت درخواست خود در سامانه و رفع موانع احتمالی، مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری خراسان رضوی مسئولیت راهنمایی متقاضیان را عهده دار شده است.

وی با اشاره به ثبت تقاضاهای مرتبط با تسهیلات در سامانه بهین یاب  ادامه داد : در راستای تسهیل و روان‌سازی از این پس همه تقاضاهای فعالان اقتصادی مرتبط با کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید در سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به آدرس http://tashil.stsm.ir ثبت و سپس در کارگروه ستاد تسهیل استان مطرح و بررسی می‌شود.

مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری در خراسان رضوی یا میز خدمت مستقر در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان موظف است نسبت به راهنمایی و ثبت درخواست متقاضی در سامانه مزبور اقدام کند تا هیچ درخواستی بدون ثبت در سامانه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و تصمیم گیری نشود.

وی افزود:گروه کاری معادن و منابع طبیعی ذیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به منظور بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی معدنی و حل و فصل مشکلات این بنگاه‌ها و موانع فراروی آنها به ریاست خانه معدن استان و دبیری اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تشکیل شده است.

اشرفی در بخش دیگری از این نشست با تقدیر از رسانه ها برای انعکاس مشکلات و موانع تولید برای حمایت از طرح ها و بسته های رسانه ای و اطلاع رسانی دفتر خبرگزاری اقتصادی ایران در خراسان رضوی  اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین از برگزاری نشست های اختصاصی مدیران مراکز صنعتی و تولیدی با مقام عالی دولت در استان و اجرای طرح یکشنبه های صنعت برای ارتباط بیشتر با تولید کنندگان و بازدید از مراکز صنعتی و شرکت های دانش بنیان خبر داد.

 مدیر دفتر خبرگزاری اقتصادی ایران در خراسان رضوی هم در این نشست با اشاره به ضرورت پیوست رسانه ای برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی استان گفت: اطلاع رسانی هدفمند و معرفی فرصت های سرمایه گذاری می تواند زمینه بیش از پیش برای سرمایه گذاری در بخش های تولیدی و صنعتی استان را فراهم کند.

تشکیل باشگاه خبرنگاران اقتصادی خراسان رضوی

مجتبی اطمینان افزود:تشکیل باشگاه خبرنگاران اقتصادی خراسان رضوی با محویت اکونیوز مهمترین برنامه راهبردی این رسانه برای حمایت از تولید و رفع موانع احتمالی و همچنین تسهیل در حوزه سرمایه گذاری است.

وی در ادامه خواستار تشکیل کارگروههای تخصصی و میز های گفتگو با حضور مدیران و کارشناسان دستگاههای دولتی با پیشکسوتان و فعالان عرصه تولید بویژه در بخش هایی که مشهد به عنوان قطب تولید بوده به عنوان نمونه در حوزه صنعت پوشاک شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ