معرفي محصولات فروشگاه اينترنتي EIG shop

اقتصاد ایران: گروه صنعتی eig یکی از بهترین و کاربلدترین گروه تولیدی در ایران بوده که در زمینه های سرمایشی ، صنعتی ، رطوبتی و ... فعالیت حرفه ای دارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  این گروه تولیدی با بیش از 25 سال سابقه درخشان توانسته است مهندسان بسیار زیادی را جذب و محصولات با کیفیت را تولید و روانه بازار ایران و خاورمیانه نماید. در نظر داشته باشید که به دلیل تنوع بالای محصولات امکان معرفی تمامی محصولات و تجهیزات تولیدی در این بخش امکان پذیر نبوده و پیشنهاد میشود با مراجعه به وبسایت  /www.eig-shop.com  با محصولات تولیدی توسط گروه صنعتی ای ای جی آشنا شده و حتی اقدام به خرید و ثبت سفارش نمائید.

امروزه فروش محصولات گروه صنعتی eig در ایران افزایش بسیار زیادی داشته است. به همین دلیل در این مقاله تصمیم داریم تا به معرفی محصولات پرفروش فروشگاه اینترنتی eig-shop  بپردازیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

تجهیزات مرغداری

یک نمونه از تولیداتی که گروه صنعتی eig فعالیت چشمگیری در آن دارد تجهیزات مرغداری میباشد. تجهیزات مرغداری محصولاتی نظیر فقس ، دانخوری ، آیخوری و صدها محصول بوده که برای تجهیز کردن سالن مرغداری مورد استفاده قرار میگیرد. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که محصولات ارائه شده توسط گروه صنعتی و تولیدی eig کیفیت بسیار بالایی داشته و به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به خریدار ارائه میشود.

تجهیزات لبنیاتی

دستگاه کره گیر ، خامه گیر ، شیردوش و ... جز تجهیزات لبنیاتی بوده که امروزه استفاده از آنها رونق بسیار زیادی داشته است. به دلیل کم رنگ شدن اعتبار کارخانه ها در بین مردم مسلما استفاده از اینگونه تجهیزات برای تولید محصولات لبنی بسیار افزایش پیدا کرده و با استفاده از دستگاه های حرفه ای میتوان به راحتی اقدام به تولید محصولات لبنی کاملا ارگانیک نمود. در نظر داشته باشید که گروه صنعتی eig بیش از 200 محصول با تنوع گوناگون در این زمینه دارد که توانسته است امروزه 60% از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. تمامی قطعات استفاده شده در اینگونه از محصولات دارای کیفیت A بوده و به همین دلیل اینگونه از محصولات کیفیت و طول عمر بسیار بالایی دارد.

 

 

تجهیزات سرمایشی

آبسردکن ، یخساز ، سردخانه جسد ، میوه و صدها محصول در ظرفیت های متفاوت هم یک بخشی از تولیدات گروه صنعتی eig میباشد. گروه صنعتی eig با استفاده از خط تولید تمام اتوماتیک بصورت صفر تا صد این قابلیت را دارد که محصولات استاندارد را تولید نمائید. در نظر داشته باشید که  محصولات سرمایشی در فصل های گرم  سال تولید بیشتری نسبت به سایر محصولات داشته و این محصولات توسط مهندسان چندین بار مورد بررسی قرار گرفته میشود تا یک محصول کاملا استاندارد روانه بازار شود.

دستگاه جوجه کشی

یکی از تولیداتی که گروه صنعتی eig در آن فعالیت چشمگیری به دلیل درخواست های بسیار زیادی دارد تولید دستگاه جوجه کشی خانگی ، صنعتی  ، شترمرغی و ... میباشد. تمامی دستگاه های جوجه کشی تولید شده توسط گروه صنعتی eig دارای استاندارد های جهانی بوده و به دلیل طراحی استاندارد دارای راندمان بالای 90% میباشد. امروزه به دلیل کیفیت بالای دستگاه های جوجه کشی eig این محصولات به کشورهای خاورمیانه نیز ارسال میشود.

تجهیزات گلخانه ای

راه اندازی یک محیط گلخانه در ابعاد و ظرفیت بزرگ و حتی کوچک نیازمند برخی از تجهیزات حرفه ای و استاندارد میباشد. تامین گرما ، تهویه هوا ، آب رسانی و رطوبت رسانی در سالن های گلخانه ای یک عامل بسیار مهم بوده و در غیر اینصورت مسلما پرورش و نگهداری از میوه و گیاه در گلخانه غیرممکن میباشد.

در نظر داشته باشید که امروزه دستیبابی به تجهیزات گلخانه ای   و در ایران بسیار دشوار بوده که گروه صنعتی eig توانست با هم فکری مهندسان کاربلد در این زمینه نیز محصولات حرفه ای و استاندارد را تولید نماید. یکی از محصولاتی که جز تجهیزات گلخانه ای بوده هیتر یا بخاری برای سالن های گلخانه ای میباشد. در نظر داشته باشید که استاندارد بودن هیتر باید به صورتی باشد که هیچ آسیبی به محصول و گیاه وارد نکرده و گرمای کاملا استانداردی داشته باشد.

تجهیزات رطوبتی

تامین رطوبت در محیط های نظیر سالن های پرورش قارچ ، گلخانه ، مراگز تولید کاغذ و ... یک امر مهم و ضروری میباشد. رطوبت ساز و مه پاش یک نوع دستگاهی بوده که قابلیت تولیدمه و بخار و یا همان رطوبت را بر عهده دارد. دستگاه های رطوبت ساز تولید شده توسط گروه صنعتی eig به صورت پروانه ای و التراسونیک میباشد.

رطوبت ساز التراسونیک

تولید مه و رطوبت در این مدل از دستگاه ها به روش فراصوت میباشد. شنیدن صدای صوت تولید شده توسط رطوبت ساز التراسونیک توسط گوش انسان غیر ممکن بوده و این مورد یکی از ویژگی های متمایز این دستگاه ها میباشد. همچنین بهتر است بدانید تولید رطوبت توسط این دستگاه ها کاملا رطوبت سرد میباشد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ