پاویون زنان پیشگام کارآفرین در نمایشگاه اینوتکس2021

اقتصاد ایران: پاویون زنان پیشگام کارآفرین در نمایشگاه اینوتکس در راستای به اشتراک گذاری تجارب و رفع مشکلات کسب و کارهای زنان در جامعه و نقش آفرینی آنها در اقتصاد کشور مستقر شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، در نمایشگاه اینوتکس امسال، بانوان پیشگام کارآفرین نحوه گذر از چالش‌های موجود بر سر راه توسعه کسب‌وکارهای خود را ارائه می‌کنند.

این نمایشگاه در سال ۱۴۰۰ میزبان بانوان کارآفرین و موفقی است که توانسته‌اند از میان چالش‌های موجود در دنیای مردانه کسب‌وکارها به سلامت عبور کنند و اشتغالی پایدار داشته باشند.

پاویون زنان پیشگام کارآفرین سقفی برای گرد هم جمع شدن و نمایش دستاوردهای ۳۰ بانوی توانمند کارآفرینی است که می خواهند تجربیات خود را با دیگر بانوانی که در ابتدای راه هستند و می خواهند در این مسیر گام بردارند. در این رویداد فرصتی فراهم شده تا توانمندی بانوان پیشگام کارآفرین ارائه شود و سطح مشارکت اقتصادی زنان در جامعه ارتقا یابد.

پاویون زنان پیشگام کارآفرین ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در نمایشگاه اینوتکس برپا است. در این ۴ روز، ۳۰ بانوی موفق که به عنوان مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعالیت می کنند به علاقه‌مندان خدمات مشاوره‌ای ارائه خواهند کرد.

برپایی این پاویون، منجر به افزایش تعاملات موثر میان زنان موفق کارآفرین با سایر فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری می شود و تصویری درست از بانوان موفق را به نمایش می‌گذارد.

حضور زنان موفق کارآفرین از شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع خلاق، شتابدهنده ها و مراکز نوآوری در این پاویون و همچنین برگزاری نشست‌های متعدد برای ارائه تجربیات، می‌تواند گامی در راستای ارتقای وضعیت زنان در زیست‌بوم نوآوری و فناوری باشد.

بازدیدکنندگان، علاقه‌مند و همچنین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه می‌توانند با حضور در پاویون زنان پیشگام کارآفرین از تجربیات زنان موفق کارآفرین در زمینه چگونگی عبور از چالش‌ها و همچنین کسب موفقیت در تولید محصولات دانش‌بنیان و یا خدماتی با ایده‌های نو بهره گیرند.

این پاویون روز گذشته همزمان با افتتاح نمایشگاه اینوتکس میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور شد. معاون علمی پس از افتتاح این پاویون در جمع بانوان موفق حضور یافت و با آنها گفتگو کرد تا از نزدیک با دستاوردها و چالش‌های موجود بر سر راه توسعه کسب و کار بانوان آشنا شود.

سیده فاطمه حسینی مشاور معاون علم و فناوری نیز در این بازدید به تشریح اهداف و برنامه‌های پاویون پرداخت و ارائه نمونه‌های موفق زنان در فضای اینوتکس به مخاطبان این نمایشگاه را گامی در راستای هدف ارتقای مشارکت اقتصادی زنان دانست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ