با حضور معاون اقتصادی استانداری خراسان رضوی در سفر شهرستانی جوین انجام شد:

تسهیل و رفع موانع 16 واحد‌ تولیدی در منطقه جوین

اقتصاد ایران: مشهد- در حاشیه سفر شهرستانی استاندار خراسان رضوی نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در فرمانداری جغتای به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در این نشست با اشاره به اهمیت تولید در توسعه اقتصادی استان گفت: در سال جاری مقام معظم رهبری شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» را انتخاب کرده اند و لازم است تمامی ظرفیت های کشور در این مسیر بسیج شوند.
مرتضی اشرفی اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های حوزه اقتصادی استانداری در زمینه تحقق شعار سال، بررسی و آسیب شناسی حوزه تولید است که طی آن، موانع موجود شناسایی و راهکارهای رفع آنها ارائه و پیگیری خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات واحد‌های تولیدی در منطقه جوین، تامین زمین بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه تصمیمات خوبی اتخاذ شد که امیدواریم با اجرای آنها فرصت اشتغال ۲۰۰ نفر در این منطقه کمتر توسعه یافته فراهم شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در پایان با اشاره به اینکه طی این جلسه ۴ دستور کار نیز در راستای تامین و توسعه برق ناحیه صنعتی، پهنه اکتشافی مس و استقرار صنایع تبدیلی در جوار روستاها، بررسی شد افزود: برای تحقق این مهم بایستی بخشی از پیگیری ها توسط دستگاه های اجرایی استان و بخشی نیز در مرکز بررسی و جمع بندی شود.

شایان ذکر است در این جلسه که تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند ۱۶ دستور کار بررسی شد که از این تعداد، ۱۲ دستور کار مربوط به واحدهای تولیدی بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ