معاون سیما :
سیما باید برنامه مناسب برای همه اقشار داشته باشد
اقتصاد ایران: معاون سیما گفت: چینش برنامهها در شبکههای سیما باید به گونهای باشد که در تمام ساعات شبانه روز، برنامههای مناسب برای همه اقشار و سلیقههای متنوع، روی آنتن تلویزیون باشد.
وی با اشاره به این که دغدغه همکاران حوزه روابط عمومی آنتن سیما باید باشد، گفت: برنامههای تلویزیون همواره قضاوت میشود، اما همکاران حوزه روابط عمومی باید به دنبال دریافت و انعکاس تصویر کلی از برنامهها و میزان موفقیت شبکه در هدف گذاری کلان باشند.
آقای دکتر شاه آبادی یادآور شد: کاری که روابط عمومی باید انجام دهد این است که تصویر مثبت و واقعی از مجموعه ساطع کند به طوری که سلیقههای مختلف به این شناخت برسند که اگر برنامهای مورد پسند قرار نگرفت، بیننده ما مطمئن باشد برنامه مورد علاقه و سلیقه وی، حتما در بخش دیگر یا شبکه دیگری پخش میشود.
معاون سیما همچنین تأکید کرد: باید این توجه ویژه وجود داشته باشد که در تمام ساعات شبانه روز برنامههای مناسب برای همه اقشار و سلیقههای متنوع، روی آنتن تلویزیون باشد و روابط عمومیها در این زمینه باید با بازخورگیریصحیح نقش مشورتی برای مدیریت ایفا کنند.
وی در ادامه افزود: روابط عمومی باید نگاهی دقیق به همه مسائل موجود داشته باشد و یکی از مهمترین رسالت هایش ارتقای رضایتمندی از رسانه است و همواره باید برای افزایش کیفی و کمی ارتباط بین مخاطبان و تلویزیون، تلاش کند و از ابزارهای لازم به طور خلاقانهای بهره بگیرد.
دکتر شاه آبادی گفت: اگر مخاطبان ما نسبت به برنامه و شبکه و کل رسانه احساس خوبی داشته باشند یعنی ما کارمان را درست انجام داده ایم.
وی با تأکید بر این که باید ابزارهای کار را به درستی شناخت و از آن بهره برد، خاطرنشان کرد: تولید خبر، مسألهای بسیار جدی برای روابط عمومی هاست، اما صرف ارائه آمار کمی از سوی روابط عمومی کافی نیست بلکه باید تلاش شود تا ارتباط یک برنامه یا شبکه با گروه هدف و مخاطب خودش به بهترین شکل برقرار شود.
دکتر شاه آبادی همچنین طراحی آنونس برنامهها را جزء وظایف روابط عمومیها دانست و تاکید کرد: اگر رسانه به دنبال این است که برنامه هایش دیده شود باید در این حوزه جدیتر وارد شود و برای معرفی و تبلیغ برنامهها فکر و ایده نو برای ساخت تیزر برنامهها ارائه و از تمام ظرفیتها استفاده کند.
معاون رئیس سازمان در امور سیما ادامه داد: آنچه که احتیاج داریم اتاق فکر و نگاه سردبیری در روابط عمومی هاست؛ همکاران روابط عمومی به جای اینکه یک عنصر اجرایی باشند باید یک عنصر جریان ساز باشند و برای جلب رضایت و ایجاد سرمایه اجتماعی بیشتر برای شبکه و سیما تلاش کنند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه