دکتر تفرشی در گفتگو با اکونیوز عنوان کرد:

نگاهی به افتخارات و دستاوردهای شرکت گلها در سال های اخیر

اقتصاد ایران: دکتر مهدی کریمی تفرشی رئیس هیات مدیره مجتمع صنایع غذایی گلها در خصوص سوابق و فعالیت های این شرکت گفت:صنایع غذایی گلها با بیش از 50 سال حضور پرافتخار در صنعت غذای ایران و کسب انواع افتخارات، جوایز و گواهینامه های ملی و بین المللی و دارا بودن متنوع ترین سبد غذایی از دیرباز تا امروز میهمان بی بدیل سفره های مردم شریف ایران بوده است

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، دکتر مهدی کریمی تفرشی  در گفتگو با اکونیوز افزود:افتخار ما اینست که کودکان دیروز، مادران و پدران امروز و آینده سازان این مملکت و تمامی نسل های میهن عزیزمان با گلها رشد کرده اند و طعم آشنای آن را به خاطر می سپارند و بی تردید تا روزی که این مردم وفادار خاطرات شیرین خود را با عطر و طعم محصولات گلها رقم می زنند و همراه وفادار گلها هستند، صنایع غذایی گلها همچنان بر قله های افتخار می درخشد.
وی اظهار داشت:صنایع غذایی گلها امروز با داشتن بیش از 300 نوع محصول دارای بالاترین تنوع محصول در سبد غذایی خانوار می باشد و بیشترین گواهینامه های ملی و بین المللی و جوایز و افتخارات را در کشور کسب کرده است. همچنین این مجموعه یک اشتغال آفرینی بزرگ چند هزار نفره در سطح کشور ایجاد کرده است.

افتخارات و دستاوردهای شرکت گلها
کریمی تفرشی تصریح کرد: صنایع غذایی گلها از جمله برندهایی است که دارای بالاترین گواهینامه ها و افتخارات ملی و بین المللی است. این مجموعه در چندین سال متوالی واحد نمونه استاندارد بوده است. همچنین افتخار این را داشته که در سال های متوالی عنوان برند محبوب مصرف کنندگان را کسب کند که حاکی از اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان فهیم گلها بوده است. اولین دارنده نشان استاندارد نمک طعام در ایران است. از اولین برندهایی هستیم که گواهی ثبت بین المللی تایید و نظارت بر غذا و دارو را از FDA آمریکا دریافت کردیم.

رئیس هیات مدیره مجتمع صنایع غذایی گلها دریافت نشان عالی اهتمام به کیفیت و  تندیس طلایی و گواهینامه پنج ستاره کیفیت از انجمن کیفیت ایران، نشان زرین ایزو، گواهینامه ستاره طلایی ارتقاء کیفیت از اروپا، گواهینامه بین المللی تضمین کیفیت و سلامت محصولات غذایی، نشان زرین پرمصرف ترین محصولات غذایی و عنوان R&D برتر کشوری از جمله افتخارات برند گلهاست،ضمن اینکه برند گلها تمامی ایزوها و استانداردهای بین المللی مدیریت کیفیت مرتبط را دریافت کرده است.

 وی امروز افتخار ما اینست که ۳۵ نفر پرسنل را به چند هزار نفر و ۲۵ قلم جنس را به ۳۰۰ نوع ارتقاء داده ایم. امروز ما در سراسر ایران نمایندگی پخش داریم و حتی اگر به دور افتاده ترین نقاط ایران هم سر بزنید می توانید تعدادی از محصولات گلها را در آنجا ببینید.


چه کالا و خدماتی در بازار ارائه می دهید و چه جایگاهی در بازار دارید؟
رئیس هیات مدیره مجتمع صنایع غذایی گلها گفت:صنایع غذایی گلها یکی از کاملترین و پر تنوع ترین سبد محصولات غذایی خانوار را در کشور دارد. بیش از 300 نوع محصول از انواع ادویه جات و چاشنی ها گرفته تا انواع حبوبات، غلات، آردها، غذاهای نیمه آماده، پودر کیک و ژله ، قهوه، کاکائو، کا فی میکس و کنسروها در سبد غذایی گلها وجود دارد.
کریمی تفرشی افزود:صنایع غذایی گلها از جمله برندهایی است که کاملترین سبد انواع آردها را به عنوان یکی از لیدرهای این صنعت ارائه می دهد که آردهای فاقد گلوتن از جمله محصولاتی است که در جهت توسعه محصولات سلامت محور و خدمت به بیماران سلیاکی در سبدغذایی محصولات گلها همواره مورد استقبال مصرف کنندگان عزیز بوده است.
وی خاطرنشان کرد:همجنین خلوص بالای ادویه جات و چاشنی های گلها از جمله ویژگی هایی است که همواره اعتماد مصرف کنندگان را جلب کرده است.

کریمی تفرشی در پایان افزود:صنایع غذایی گلها با رصد کردن مداورم نظرات، نیازها و خواست مشتریان همواره می کوشد تا مطابق سلیقه و ذائقه این مشتریان عزیز عمل کند و همچون همیشه علیرغم تمامی مشکلات و چالش های موجود، مشکلات اقتصادی و بالا رفتن هزینه های تولید، حفظ کیفیت و تامین نیازهای مردم و سلامت آنها در راس اولویت ها و برنامه های این مجموعه می باشد.

برچسب‌ها :

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ