آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌های روستایی مشهد

اقتصاد ایران: مشهد-بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌های روستایی مشهد در هیات‌های نظارت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،  رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت : بررسی و احراز صلاحیت ۲ هزار و ۱۰ داوطلب عضویت در ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستایی شهرستان مشهد در هیات‌های نظارت سه بخش این شهرستان در حال انجام است.
سید علی بامشکی افزود : رسیدگی به صلاحیت داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستایی شهرستان مشهد در سه بخش مرکزی، رضویه واحمدآباد به استناد ماده ۵۱ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی کشور از ۱۷ تا ۳۱ اردیبهشت انجام می‌شود و نتیجه این فرایند اول خرداد به بخشداری مربوطه اعلام خواهد شد.
وی گفت: مجموع تعداد ثبت نام‌شدگان در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌های شهرستان مشهد ۲ هزار و ۲۱۰ نفر است که هزار و ۴۴۵ نفر در بخش مرکزی، ۴۵۸ نفر در بخش رضویه و ۳۰۷ نفر در بخش احمد آباد نام نویسی کرده‌اند که تاکنون ۲ نفر انصراف داده اند.
رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت: از مجموع ۲ هزار و ۲۱۰ داوطلب ثبت نام شده صلاحیت ۲ هزار و ۱۰ نفر در هیات اجرایی بخش‌ها تایید شده است.
بامشکی افزود: افراد رد صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی و نظارت بخش به موجب تبصره یک ماده ۵۳ قانون انتخابات شوراها، پس از اعلام نتایج از سوی بخشداری‌های مربوطه چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیات نظارت شهرستان مستقر در فرمانداری مشهد تسلیم کنند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع بیماری همه گیر کرونا تحویل اعتراض ردصلاحیت شدگان به هیات‌های نظارت بخش‌ها نیز بلامانع است. 
بر اساس اعلام فرمانداری مشهد ۲ هزار و ۲۱۰ نفر برای هزار و ۳۱ کرسی ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستایی و عشایری در شهرستان مشهد نام‌نویسی کرده اند. این انتخابات در ۳۰۹ حوزه انتخابیه روستایی شهرستان مشهد برگزار می‌شود که از این تعداد ۲۵۷ حوزه شورای سه نفره و ۵۲ حوزه شورای پنج نفره خواهند داشت.
شهرستان مشهد با سه شهر مشهد، رضویه و ملک آباد حدود ۴۰۰ روستا و آبادی و ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد.
انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، روز جمعه ۲۸ خرداد ماه امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات سراسری ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.
برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ