حمایت ازطرح‌های نوآورانه فناوری نانو برای تجاری‌سازی

اقتصاد ایران: طرح‌های نوآورانه فناوری نانو برای هدایت به سمت تجاری‌سازی شدن مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، فناورانی که به یک نمونه اولیه نانویی دست یافته و بر این باورند که محصول آن‌ها دارای پتانسیل تجاری است، از یازدهم تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه، می‌توانند برای ثبت طرح خود در برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو اقدام نموده و از حمایت‌های نانومچ در راستای تجاری‌سازی فناوری بهره‌مند شوند.

برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو (نانومچ)، برنامه‌ای دائمی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است که تسهیل فرایند تجاری‌سازی و حمایت از فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه نانوفناوری را دنبال می‌کند. در این برنامه، تیم‌های مستعدی که انگیزه لازم برای تجاری‌سازی فناوری خود داشته باشند، می‌توانند از مجموعه‌ای از خدمات و تسهیلات استفاده نموده و همچنین از آموزش‌های کسب‌وکاری و مشاوره‌های مورد نیاز در حوزه‌های مختلف، بهره‌مند شوند.

شتابدهنده نانویی نانومچ، در مسیر توسعه ایده تا تجاری‌سازی، ثبت اختراع، رصد فناوری، رصد بازار، جذب سرمایه و …، همراه فناوران بوده و به آن‌ها کمک می‌کند تا با توسعه نمونه خود، آماده ورود به صنعت و بازار شوند.

نانومچ سالانه طی فراخوان‌هایی، اقدام به دریافت طرح کرده که مرحله دوم فراخوان دوره نهم آن، از یازدهم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا سی‌ام این ماه نیز ادامه خواهد داشت. در این راستا، از تمامی تیم‌هایی که به جنبه‌های «فنی»، «نو بودن»، «نانویی بودن» و «قابلیت تجاری» طرح خود باور دارند، دعوت می‌گردد که برای ثبت طرح‌های خود در این فراخوان اقدام نموده، تا از منظر فنی و تجاری مورد ارزیابی قرار گیرند.

تیم‌ها در صورت ورود به مرحله مصاحبه، از منظر معیار «تعامل و انگیزه» نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند. مخاطبان گرامی، جهت اطلاع از معیارهای داوری طرح‌ها، می‌توانند به صفحه معیارهای ارزیابی مراجعه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ