جنوب ایران، مقصد سفری جذاب و متفاوت

اقتصاد ایران: معمولا مقصد اصلی ایرانیان برای مسافرت رفتن، شهرهای شمال کشور است. اما باید بدانید که دریای جنوب نیز، چیزی کم از دریای شمال ندارد. حتی می‌توان گفت که مسافرت به این منطقه می‌تواند تجربه‌ای بسیار جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،از این رو ما در این مقاله قصد داریم 3 تا از بهترین مقاصد برای مسافرت به جنوب ایران را به شما معرفی کرده و توضیح مختصری راجع به جاذبه‌های گردشگری این مناطق ارائه دهیم. از این رو اگر می‌خواهید سفری متفاوت و جذاب را تجربه کنید و از سفر به شهرهای تکراری شمال خسته شده‌اید، با ما همراه باشید.

 

قشم؛ بزرگ‌ترین جزیره هرمزگان با طبیعتی شگفت‌انگیز
قشم یکی از زیباترین جزیره‌های جنوب ایران است که طبیعتی بسیار جذاب و دیدنی دارد؛ به طوری که بسیاری طبیعت این جزیره را جزو عجایب هفتگانه می‌دانند! بدون‌شک سفر به این جزیره، حال شما را خوب خواهد کرد. در ادامه راجع به برخی از بهترین جاذبه‌های دیدنی و گردشگری قشم، توضیح داده‌ایم:

دره ستارگان: یکی از بی‌نظیرترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری قشم، دره ستارگان است. در این منطقه کوه‌ها، دره‌ها و صخره‌هایی وجود دارند که به مرور زمان بر اثر بارندگی، وزش باد و... تغییر شکل داده‌اند و به اشکالی عجیب، جالب و دیدنی تبدیل شده‌اند. مردمان بومی این منطقه اعتقاد دارند که این اشکال عجیب به دلیل برخورد یک ستاره به این صخره‌ها به وجود آمده است، و به همین دلیل به آن دره ستارگان می‌گویند.

تنگه چاهکوه: در این منطقه که پدیده‌ای طبیعی است، کوه‌ها و صخره‌هایی وجود دارند که در بین آن‌ها چاه‌هایی با عمق‌های مختلف است. گشت و گذار در این تنگه هر مسافری را مجذوب خودش می‌کند.

جنگل حرا: جنگل حرا یکی از زیباترین پدیده‌های طبیعی ایران است که در جزیره قشم واقع شده است. پدیده‌ای بسیار زیبا که درختان آن در آب شور دریا رشد کرده‌اند؛ و زمانی که آب دریا بالا می‌آید این درختان به زیر آب میروند و وقتی آب دریا پایین است، می‌توانید درختان زیبا را مشاهده کنید.

این موارد تنها بخشی از جاذبه‌های دیدنی این جزیره زیبا است. پیشنهاد می‌کنیم برای سفری دلچسب، راحت و بی‌دردسر، پیش از سفر، اقامتگاه خود را رزرو یا اجاره کنید. چگونه؟ تنها کافی است به سایت‌های معتبر فعال در این زمینه مراجعه کنید. استفاده از این سایت‌ها بسیار راحت است؛ به طور مثال اگر قصد اجاره سوئیت در قشم را دارید، پس از مراجعه به این سایت‌ها مقصد خود را قشم و تاریخ ورود و خروج خود را مشخص کنید. تا گزینه‌های مختلف با اطلاعات کامل برای انتخاب ارائه شود.

 

تجربه تفریحات هیجان انگیز در جزیره کیش

اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید که در مسافرت به دنبال امکانات تفریحی برای گذراندن اوقاتی لذت‌بخش و جذاب هستید، جزیره کیش، یکی از بهترین مقصدها برای شماست.

جزیره کیش که به مروارید خلیج فارس معروف است، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مقاصد برای مسافرت و تفریح است. اگر به تفریحات آبی علاقه‌مند هستید، در این جزیره امکانات تفریحی زیادی همچون غواصی، موج‌سواری، جت‌اسکی، چتر بازی و... وجود دارد. همچنین در جزیره زیبای کیش می‌توانید سوار قایق‌های کف‌شیشه‌ای شده و از تماشای دنیای زیبای زیر آب و جذابیت‌های آن، لذت ببرید.

اجاره ویلا در کیش در سایت‌های معتبری همچون میهمان شو به راحتی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید علاوه بر سفر با اتومبیل شخصی، از تورهای جذاب این سایت نیز برای سفر استفاده کنید. توجه داشته باشید که هزینه اجاره ویلا و همچنین هزینه تورهای ارائه شده در این سایت، بسیار مناسب است و شما با مراجعه به آن می‌توانید سفری کم‌هزینه را تجربه کنید.

 

اهواز با مردمان خونگرم

بسیاری به دلیل گرمای شهر اهواز، از سفر کردن به این شهر دوری می‌کنند. اما اگر در ماه‌های بهمن و اسفند، فرصتی برای مسافرت داشته باشید، سفر به این شهر گزینه جذابی برای شما خواهد بود. اهواز شهری است با قدمت زیاد، تمدنی کهن و مردمانی بسیار خونگرم که دل هر مسافری را به دست می‌آورد. توصیه ما به شما این است برای داشتن حس و حالی خوب و معاشرت با مردمی دلنشین، حتما یک بار به این شهر سفر کنید.

شما می‌توانید برای راحتی بیشتر در سفر خود به این شهر، برای اجاره روزانه خانه در اهواز از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ارائه دهنده این خدمات، استفاده کنید. 

 

تجربه‌ای راحت و ارزان برای اقامت در سفر

بر اساس بررسی‌های ما سایت میهمان شو یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌هایی است که در زمینه اجاره ویلا، سوئیت و انواع اقامتگاه‌ها فعالیت دارد. شما با مراجعه به این سایت و مشخص کردن مقصد و تاریخ سفر خود، ده‌ها گزینه مختلف برای انتخاب در اختیار خواهید داشت.

در این سایت تمامی اطلاعات مربوط به اقامتگاه‌ها به صورت کامل به همراه عکسشان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که با استفاده از این سایت برای اجاره ویلا و اقامتگاه به دلیل آن که مستقیما با مالکین در ارتباط خواهید بود، دیگر لازم نیست هزینه‌ای اضافه برای دلالان و مشاورین املاک پرداخت کنید. همچنین تمامی مالکین که اقامتگاه آن‌ها در این سایت ارائه می‌شوند، تصدیق هویت شده و اطلاعات آن‌ها در پروفایلشان قابل مشاهده است؛ از این رو شما می‌توانید با خیال راحت نسبت به رزرو و اجاره اقامتگاه از طریق این سایت، اقدام کنید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ