بهترین ویلاهای کردان را از لوکس ویلا بخواهید

اقتصاد ایران: در روزهای کرونایی کشور، تهران نشین ها همواره به دنبال منطقه ای خوش آب و هوا و دلنشین برای روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه هستند تا اوقات فراغت خود را به دور از هرگونه آلودگی و شلوغی سپری کنند.

کردان منطقه ای در غرب تهران و شمال غرب کرج است که امروزه به خوبی بر سر زبان ها افتاده و از همه لحاظ، یکی از بهترین نقاط اطراف تهران برای سفر به حساب می آید. در ادامه با لوکس ویلا می خواهیم انواع ویلا و بهترین راه اجاره ویلا در کردان را معرفی کنیم.

چرا کردان منطقه ای جذاب برای پایتخت نشین ها بخصوص جوانان است؟

در دهه های گذشته، کردان شاهد رشد و توسعه بی نظیری بود چراکه ساکنین مناطق اطراف بخصوص پایتخت نشین ها، از وقتی که با این منطقه خوش آب و هوا بیشتر آشنا شدند تصمیم گرفتند تا اوقات فراغت خود را در کردان سپری کنند. این موضوع باعث شد کردان امروزه به توریستی ترین و بزرگترین قطب اقتصادی شهرستان ساوجبلاغ تبدیل شود. اما در گذشته، یکی از چالش های بزرگ پیش رو گردشگران، اجاره ویلا در کردان بود چراکه تنوع انواع اقامتگاه ها در این منطقه کم بوده و توانایی پاسخ به تقاضاها هم وجود ندشت.

در طول سالیان مختلف، سرمایه گذاران بسیاری وارد کردان شدند تا با خریداری زمین ها و خانه های قدیمی، اقدام به ساخت و ساز انواع اقامتگاه کرده و باعث شدند کردان پاسخگوی تقاضاهای گردشگران باشد. در ادامه میخواهیم نکاتی را درباره اجاره یک روزه ویلا در کردان ارائه دهیم.

 

اجاره ویلا ارزان در کردان

هزینه اقامت در کردان همواره برای گردشگران از اهمیت بالایی برخوردار است و گردشگران بسیاری هستند که به دنبال ویلاهایی با امکانات مطلوب و در عین حال، برخورداری از قیمت اجاره روزانه کم هستند. اگر میخواهید هزینه کمتری برای اجاره ویلا کردان پرداخت کنید خوب است بدانید تنوع بالایی از انواع ویلاهای عادی و سوئیت های ارزان قیمت در این روستا وجود دارد که از امکانات مطلوبی برخوردار هستند. اما در نظر داشته باشید ویلاهای عادی و سوئیت های ارزان قیمت کردان هم طرفداران خود را دارند و در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، تمام آن ها رزرو می شوند.

از طرف دیگر، برای اجاره ویلا ارزان در کردان این نکته را در نظر داشته باشید نرخ اجاره روزانه ویلا در کردان همواره طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه در ارزان ترین حالت خود قرار دارند اما در روزهای آخر هفته و بخصوص ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه به لطف افزایش تقاضا، افزایش محسوسی را تجربه می کنند.

اجاره ویلا استخردار در کردان و هر آنچه که باید بدانید

محبوب ترین ویلاهای کردان را ویلاهای استخردار تشکیل می دهند بطوریکه این موضوع باعث شده مردم کردان را فقط با ویلاهای استخردار لوکسش بشناسند. اکثر ویلاهای کردان دارای استخرهای روباز و یا سرپوشیده هستند و همانطور که میدانید، کردان منطقه ای ییلاقی بوده و در گرم ترین روزهای سرد سال، شاهد آب و هوایی خنک و دلنشین در منطقه هستیم لذا گردشگران در نیمه اول سال برای اجاره ویلا استخردار کردان به دنبال ویلاهایی با استخرهای روباز هستند.

اما با شروع شدن فصل پاییز تا اواخر زمستان، کردان وارد روزهای سرد خود شده و سرمای سوزناکی بر منطقه حاکم خواهد شد لذا در این ایام، ویلاهای استخردار مجهز به استخرهای آبگرم می شوند و شاید برایتان جالب باشد بدانید طبق نظر گردشگران، ویلاهای استخر آبگرم در روزهای سرد کردان به مراتب جذاب تر و لذت بخش تر از ویلاهای استخر آبسرد در فصل تابستان هستند. در نظر داشته باشید در نیمه دوم سال گردشگران به سراغ ویلاهای استخر سرپوشیده آبگرم هستند و تقاضا و برای ویلاهای استخر روباز بسیار پایین خواهد بود.

 

نگاهی به جاذبه های گردشگری کردان

امروزه گردشگران در طول سفر به کردان، بخاطر اینکه هزینه های قابل توجهی را برای اجاره ویلا پرداخت کرده اند تمام مدت سفر را در ویلا ساکن هستند و نهایت برای خرید مایحتاج روزانه از ویلا خارج می شوند اما اگر قصد سفری چند روزه به کردان را دارید، پیشنهاد می کنیم حداقل یک  روزه را به بازدید از جاذبه های گردشگری کردان اختصاص دهید چراکه در این روستا جاهای دیدنی بسیار جذابی وجود دارد که بازدید از آن ها بی شک خاطرات سفر را برای گردشگران جذاب تر می کنند.

گردشگرانی که به دنبال هیجان و تفریح متفاوت در کردان هستند، کافیست به شمال روستا مراجعه کرده و در ارتفاعات شمال روستا، وارد سایت پروازی کردان شوند. این سایت پروازی که تنها چند سال از افتتاحش میگذرد اوج هیجان و ترس را به گردشگران ارائه چراکه گردشگران تفریحاتی همچون چتر سواری، پاراگلایدینگ، سقوط آزاد و غیره را در این سایت تجربه خواهند اما در نظر داشته باشید می بایست در روزهایی مراجعه کنید که کردان در شرایط مساعد جوی قرار دارد. درکنار سایت پروازی کردان، پیشنهاد می کنیم نگاهی هم به دهکده آرامش بیاندازید چراکه این دهکده تنوعی از امکانات فرهنگی و ورزشی جذابی دارد اما در ایام شلوغی کردان، این دهکده هم مملو از گردشگر می باشد.

اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره ویلا در کردان، همواره تنوع بالایی از انواع ویلا در کردان را برای گردشگران ارائه داده تا پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای باشد. امروزه هم که شاهد حضور کرونا در همه جای ایران هستیم، لوکس ویلا تمامی ویلاهایش را پیش از تحویل به مسافر، با مواد مخصوص تماماً ضدعفونی می کند تا مسافران در محیطی عاری از هرگونه ویروس، بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنند. همواره می توانید برای رزرو ویلا در کردان با کارشناسان لوکس ویلا در تماس باشید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ