پارچه ایده آل برای روتختی چیست؟

اقتصاد ایران: روتختی از ارزان ترین و جذاب ترین بخش های کالاهای خواب است که خوشبختانه در طرح ها و انواع مختلف در بازار ایران یافت می شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، اگر از تخت و تشک خواب خود خسته شوید شاید تعویض آنها کمی دردسر ساز باشد اما با تعویض پتو و روتختی و بالش می توانید به راحتی حس تازگی و طراوت را به خود هدیه بدهید. انتخاب طرح روتختی ها بر اساس سلایق متفاوت است و تنوع در این زمینه آنقدر زیاد می‌باشد که به راحتی می توانید سرویس و کالای خواب مورد نظر خود را پیدا کنید اما انتخاب بهترین جنس برای کالای خواب و به ویژه روتختی کمی چالش برانگیز است به همین سبب در ادامه پارچه های محبوب برای روتختی را بررسی می کنیم.

پارچه پنبه ای برای روتختی

عزیزانی که برای خرید ملحفه و کالاهایی از این قبیل به فروشگاه ها مراجعه می کنند اغلب ملاک هایی در ذهن دارند برای مثال در جستجوی خرید بهترین روتختی یک نفره یا دونفره ساده، اسپرت یا روتختی عروس با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستند. یکی از پارچه های خوب برای این نوع خریداران پارچه های پنبه ای است که دوام بسیار خوبی دارند، حساسیت ایجاد نمی کنند و ظاهری زیبا دارند. پارچه های پنبه ای بر اساس میزان پنبه استفاده شده در آن و برندی که آنها را تولید می کند دارای کیفیت مختلف هستند و به همین خاطر است که برخی دچار مشکلاتی از قبیل آب رفت یا تغییر رنگ می شوند و از دوخت خوبی هم برخوردار نیستند پس بهتر است از برندهای شناخته شده تر یا مارک هایی که از استفاده قبلی آنها راضی بودید استفاده کنید.

پارچه ابریشمی روتختی

ابریشم از دیگر جنس هایی است که در تولید روتختی و به ویژه روتختی های تزئینی و لوکس از آنها استفاده می شود. روتختی های ابریشمی بسیار نرم هستند و لطافت آنها به تجربه خوابی بهتر کمک می کند. روتختی ابریشمی دست دوز عروس سالهاست در بین نو عروس ها محبوب است و می تواند یکی از انتخاب های خوب باشد. اگر پارچه ابریشمی را برای روتختی خود انتخاب کردید، از یاد نبرید که باید در شست و شوی آنها دقت کنید تا آسیب ندیده و زبر نشوند همچنین در این مورد هم باید از عرضه کننده شناخته شده خرید کنید.

فراموش نکنید که ابریشم فوق العاده صاف است و بر روی پوست احساس خوبی دارد. ابریشم پارچه ای به طور طبیعی ضد آلرژی است و در برابر گرد و غبار، قارچ، قالب و بسیاری از آلرژن های دیگر مقاومت می کند. ابریشم برای همه اقلیم ها عالی است، از شب های سرد زمستان گرفته تا تابستان های سوزان، شما می توانید در ابریشم بخوابید و فوق العاده راحت باشید. ابریشم ماندگارترین پارچه طبیعی محسوب می شود. ابریشم برای پوست و موهای شما عالی است، به شما کمک می کند رطوبت را حفظ کرده و آسیب های ناشی از پارچه های اصطحکاک بالاتر را کاهش دهید.

روتختی نخی

روتختی نخی هم می تواند انتخاب خوبی در میان انواع روتختی ها باشد. وقتی صحبت از روتختی یا هر پارچه نخی دیگر می شود منظور این است که آن پارچه از ترکیب نخ و پنبه تشکیل شده است. پارچه های نخی نرم هستند و در واقع همین لطافت سبب تمیز آن از سایر جنس ها می شود همچنین می توانید پارچه های نخی مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و پارچه نخی نرم تر را خریداری کنید.

پارچه های نخی کاربردهای زیادی دارد و در انواع لباس نیز از آنها استفاده می شود و جنسی شناخته شده است پس تمایز جنس خوب و بی کیفیت آن کار دشواری نیست.

روتختی پشمی

روتختی های پشمی از دیگر کالاهای خواب پرفروش هستند. این نوع روتختی ها همانگونه که از نام آنها مشخص است از پشم حیواناتی مانند گاو و گوسفند تهیه می شوند. روتختی های پشمی به کسانی که دارای زمینه حساسیت هستند توصیه نمی شود و ممکن است در این افراد سبب خارش شوند اما از سوی دیگر برای مکان هایی که سرد هستند انتخاب بسیار هوشمندانه ایست چون عایقی عالی به شمار می رود. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با روتختی پشمی قیمت گران آن است که کمی انتخاب آن را برای خرید دشوار می کند.

از کجا روتختی خوب بخریم؟

مورن هوم برندی فعال در زمینه تولید انواع کالای خواب و محصولات مرتبط با دکوراسیون منزل است. این برند کار تولید مستقیم و مونتاژ انواع تشک را انجام می دهد و توانسته در چند سال گذشته به دلیل کیفیت عالی محصولات و خدمات پس از فروش واقعی از نام داران این صنف شود. برند مورن برای تولید محصولات از ماشین الات مدرن استفاده می کند و تیمی تحقیقاتی دارد تا کالاهای تولیدی مطابق با استانداردهای جهانی و توصیه پزشک باشد.

شما می توانید با استفاده از این راه های ارتباطی با مورن و محصولات و خدمات آن آشنا شوید:

آدرس وب سایت: https://www.morenhome.com/

شماره تلفن: 02144076854

آدرس فروشگاه مرکزی: تهران، خیابان آیت الله کاشانی، بین رامین و وفاآذر، پلاک 314

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ