قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تهران چقدر است؟

اقتصاد ایران: اگر در جستجوی قیمت ساندویچ پانل یا خرید و فروش ساندویچ پانل در تهران و شهرستان ها هستید به صفحه درستی راهنمایی شدید ما در ادامه به معرفی این کالای پروفروش در صنعت ساخت و ساز می پردازیم و از قیمت هر متر مربع آن در کنار تولیدکننده های مطرح این پانل های ساندویچی خواهیم گفت.

اگر در جستجوی قیمت ساندویچ پانل یا خرید و فروش ساندویچ پانل در تهران و شهرستان ها هستید به صفحه درستی راهنمایی شدید ما در ادامه به معرفی این کالای پروفروش در صنعت ساخت و ساز می پردازیم و از قیمت هر متر مربع آن در کنار تولیدکننده های مطرح این پانل های ساندویچی خواهیم گفت.

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل محصولی است که برای روکش دیوارها و سقف ساختمان ها استفاده می شود و در واقع در دو نوع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری تولید و عرضه می شوند. هر ورق شامل هسته ای از مواد است که همه هستند و از دو طرف با ورقی فلز به صورت پوسته آنها را می پوشانند. ساندویچ پانل ها نوعی مصالح ساختمانی به شمار می روند که کاربردهای فراوانی دارند. در ساختمان و سازه ها اغلب ورق های ساندویچ پانل را  با  چهارچوب های فولادی یا دیگر قاب های حامل که ساندویچ پانل ها به آن متصل شده اند، ثابت می کنند.

برای عایق کردن ساندویچ پانل ها در لایه های میانی آنها از دو جنس پشم سنگ و پلی اورتان استفاده می کنند که عایق حرارتی بسیار خوبی ایجاد می کنند. انواع ساندویچ پانل ها بسته به نوع کاربری در کیفیت عایق صوت، حرارت، آتش متفاوت هستند و وزن آنها نیز یکسان نیست.

مزایای ساندویچ پانل

ساندویچ پانل کاربردهای فراوانی دارد و به همین دلیل در انواع مختلف تولید می شود. اگر از قمیت بسیار مقرون به صرفه ساندویچ پانل ها بگذریم مزایایی که سبب می شوند ورق های ساندویچ پانل در ساخت و ساز زیاد استفاده شوند عبارت اند از: زمان ساخت کوتاه (به نسبت مصالح قدیمی تر)، زمان پیاده سازی کوتاه و آسان، وزن سبک به نسبت سایر همنظیران.

از ساندویچ پانل ها برای ساخت سقف در پمپ بنزین ها، اتاق های موقت در کارخانه ها، ساخت سوله، درمانگاه مدارس سیار، کانتینر و کانکس، مکان های عمومی یا خصوصی، سردخانه های صنعتی، ویلاها، سقف کاذب، سوله های کارخانجات و سازه های فضایی، ساخت کانکس‌ها جهت اورژانس و ایمنی، استفاده در ساخت کمپ های تفریحی و سیاحتی، سازه های پیش ساخته اتاق کنترل و یا اتاق فرمان و... استفاده می شود.

قیمت ساندویچ پانل چقدر است؟

همانطور که بیان شد ساندویچ پانل ها انواع مختلفی دارند و به همان نسبت هم با قیمت های مختلفی به فروش می روند. کاربرد و به عبارتی دیگر ضخامت ساندویچ پانل تاثیر مستقیمی بر قیمت آنها دارد. برخی از ساندویچ پانل ها نیز در ابعاد خاصی به فروش می رسند. قیمت گذاری جهانی ساندویچ پانل از کم ضخامت به ضخیم ترین انجام می شود. در هر صورت توصیه می شود که اگر در فکر خرید این محصول هستید خرید خود را از تولیدکننده ها به صورت مستقیم انجام بدهید. متاسفانه قیمت ساندویچ پانل ها به این صورت که هر متر مربع چقدر است ارائه نمی شود بلکه باید ابتدا از مشاور استفاده کرده و بدانید که نوع ساندویچ پانلی برای شما مناسب است و توسط آن برند تولید می شود در نهایت کل پروژه قیمت گذاری شده و هر متر مربع را نیز بیان می کنند. در اینجا یکی از خوشنام ترین تولیدکننده های ساندویچ پانل در ایران را معرفی می کنم که با تیمی فنی و قابل اعتماد قیمت ها و هر آنچه بخواهید در رابطه با ساندویچ پانل بدانید را در اختیار شما قرار می دهد.

پانل مهدی تولیدکننده انواع ساندویچ پانل

گروه صنعتی پانل مهدی (بنی کریم) در سال 1348 در بازار بزرگ تهران در دفتری واقع در خیابان پامنار در زمینه مصالح ساختمانی شروع به کار نمود و اولین تولیدکننده ساندویچ پانل با فوم های عایق پلی استایرن و xps در ایران شد؛ همچنین در سال 1350، گروه صنعتی پانل مهدی با همکاری شرکت pernator work آلمان شروع به تولید چسب سیلیکون و انواع چسب ماستیک نمود.

در سال 1360 محصولات این مجموعه با تولید و ارائه ی انواع پوشش های سقفی و عایق های حرارتی گسترش یافت. پس از مصوب شدن مبحث 19 و بهینه سازی مصرف انرژی و تشخیص نیاز بازار توسط نیروهای متخصص خارجی و داخلی شرکت در سال 1380 به عنوان اولین شرکت، اقدام به تولید ساندویچ پانل با عایق های پلی استایرن نمود و هم اکنون در شهرک صنعتی پرند، شهرک صنعتی عباس آباد و در زمینی به مساحت 4  هکتار به طور گسترده مشغول به تولید محصولات خود می باشیم. حالا امکان سفارش و خرید انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی از پانل مهدی وجود دارد.

راه های ارتباطی با پانل مهدی:

آدرس پانل مهدی: ایران، تهران، بازار بزرگ تهران، خیابان 15 خرداد خیابان پامنار، پلاک 30، بعد از بانک صادرات

وب سایت ساندویچ پانل: http://www.panelmahdi.com/

تلفن: 2133932025(98+ )

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ