احیاء هزارو ۶۰۰ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی کشور

اقتصاد ایران: مشهد-معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با پیگیری‌ها وحمایت این سازمان هزار و ۵۳۷ واحد صنعتی راکد در سال گذشته احیا شدند که این میزان امسال هزارو ۶۰۰ واحد است که برای بازچرخانی و احیاء ان‌ها برنامه ریزی شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،محمدزاده در بازدید از دو شهرک صنعتی سبزوار در خصوص توسعه نواحی و شهرک‌های صنعتی در کشور نیزافزود: در برنامه ششم توسعه احداث ۹۸ ناحیه صنعتی در کشور توسط دولت و مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود، اما با همت و توجه دولت این تعداد تا پایان سال گذشته به ۱۳۷ واحد افزایش یافت.
وی با بیان اینکه یکی از رویکرد‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی درمناطق محروم و روستایی کشور است افزود: ایجاد نواحی صنعتی در مناطق محروم که طرح‌هایی بلحاظ فنی توجیه اقتصادی داشته باشد با هدف اشتغال، ایجاد کسب و کار، ماندگاری و تثبیت جمعیت مورد توجه قرار گرفت.
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی شهرستان سبزوار گفت: جهش صنعتی در این شهرستان آغاز و واحد‌های خوب، توانمند، دانش بنیان و صادرات محور در این شهرستان مستقر هستند.
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: این سازمان به عنوان متولی تولید و توسعه صنعتی، مشکلات زیر ساختی را مورد بررسی قرار داد که در همین راستا برخی مشکلات شهرک‌های صنعتی سبزوار مرتفع خواهد شد.
سبزوار دارای دو شهرک صنعتی است که ۷۰ واحد صنعتی در آن‌ها فعالیت دارد و ۳۰ واحد نیز غیر فعال و تعطیل هستند.
برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ