ابراز رضایت وزیر آموزش و پرورش از شبکه شاد

اقتصاد ایران: وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش برای داشتن محیطی امن، شبکه شاد را تدوین کرد و شاد در حال حاضر ۷۰ درصد نیازهای آموزش و پرورش را برآورده می کند.

 به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،محسن حاجی میرزایی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: از دستاوردهای شبکه شاد متصل کردن شبکه عظیم بزرگترین دستگاه آموزشی کشور و کاربران آن به یکدیگر برای تداوم آموزش است.

وی ادامه داد: هم اکنون محیط امن و سالم است و افراد با هویت‌های معلوم در شبکه شاد فعال هستند؛ تمام دروس و فعالیت‌های اخلاقی و قرآنی نیز در این شبکه پیش بینی شده است.

وزیر آموزش پرورش با بیان اینکه این شبکه شاد ۷۰ درصد نیازهای آموزش و پرورش را برآورده می‌کند، افزود: بسیار نگران بودیم که دوری از مدرسه موجب ترک تحصیل افراد شود و به مدیران مدرسه دستور پیگیری دادیم تا با خانواده‌ها ارتباط داشته باشند.

حاجی میرزایی در ادامه اظهار کرد: جایگزینی برای آموزش حضوری دانش آموزان وجود ندارد که بتواند انتظارات سیستم آموزشی را به نحوه مطلوب پوشش دهد و ما نیز با همه توان در راستای کاهش مخاطرات ناشی از آموزش غیرحضوری در ایام کرونا هستیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برای بررسی میزان ترک تحصیل، پنج درصد از جمعیت دانش آموزان را ارزیابی کردیم و در این بررسی ۰.۳ دانش آموزان در شبکه حضور نداشتند که آن را مورد پیگیری قرار دادیم.

وی با بیان اینکه کار مدرسه فقط آموزشی نیست و اجتماعی شدن است، گفت: یک اقدام دیگر در زمینه بررسی وضعیت جسمانی بچه‌ها انجام و توده بدنی ۱۳ میلیون و ۱۳ هزار دانش‌آموز ارزیابی شد که ۳۰ درصد در این بررسی چاق بوده یا اضافه وزن داشتند و یا خیلی لاغر بودند که برای بهبود آنان هدف گذاری شد.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: اواخر اسفند ۱۳۹۹ دوباره شاخص‌های ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دانش‌آموز اندازه گرفته شد که طبق گزارشات و به طور متوسط بهبود یافته بودند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ