نماینده مردم نهاوند درگفتگو با اکونیوز تاکید کرد:

لزوم همگرایی دولت و مجلس در راستای تحقق شعار سال

اقتصاد ایران: همدان_نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همگرایی و انسجام مسئولین و مجلس در راستای تحقق شعار سال از افزایش بازدیدها در راستای مانع‌زدایی و حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارما ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبان و آرزوی خیر و برکت برای مردم، یادآور شد: پس از تایید بودجه مصوب توسط شورای نگهبان در روزهای پایانی سال 1399، این مهم از سوی رئیس محترم مجلس به دولت ابلاغ شد و از ابتدای 1400 بودجه عملیاتی و اجرایی شد.

شهبازی با اشاره به فرمایشات راهگشای رهبر معظم انقلاب در آغاز سالجاری، تاکید کرد: امیدواریم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که سالجاری را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری کردند، مسئولین، مجلس و مدیران اجرایی در این راستا تلاش کنند تا بتوانیم در راستای توسعه تولید و بهبود وضعیت اقتصاد، معیشت و کمک به رفع تحریم‌ها و فشارهایی که  استکبار به نظام مقدس اسلامی وارد می‌کند، حرکت کنیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم با همگرایی و انسجام بر اساس این توصیه ها در راستای اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید و رفع تنگناها و مشکلاتی که سر راه سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است، به هدف نهایی دست یابیم و وضعیت و شرایط کشور را در مقابل با تحریم های دشمنان بهبود ببخشیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نیز در راستای تحقق شعار سال که به درستی «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی» نامگذاری شده است، اقداماتی در مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت، سال گذشته هم در این جهت حرکت‌هایی انجام دادیم و از این پس نیز با جدیت و پشتکاری افزون‌ در این راستا گام برخواهیم داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم این دولت در چندماه باقیمانده و دولت بعدی نیز با اهتمام و تلاش در این جهت حرکت کند و به ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید و بهبود وضعیت کسب و کار کمک کند و همه با هم تلاش کنیم تا در راستای خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشیم. 

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات و بازدیدهای متعدد از واحدهای مختلف شهرستان نهاوند، گفت: در مدت تعطیلات که در حوزه انتخابیه بودیم بحمدالله در راستای توصیه مقام معظم رهبری پیگیری‌ها و جلساتی را با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و کسانی که علاقمند بودند در منطقه سرمایه‌گذاری کنند داشتیم، امیدواریم با کمک مدیران کشوری، استان و شهرستان در این جهت بتوانیم. حرکت کنیم. 

شهبازی گفت:بازدیدهایی را از واحدهای تولیدی در شهرستان داشتیم. ابتدای سال از بیمارستان، زندان، مراکز «مهرعلی» سازمان بهزیستی و مرکز خدمات بهزیستی «مثبت زندگی» و پروژه های توسعه ای و عمرانی شهرستان بازدید داشتیم که امیدواریم با مساعدت و کمک مدیران و مسئولین بتوانیم به وظیفه خود و توصیه مقام معظم رهبری عمل کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ