گلایه استاندار قزوین از ضعف بودجه استان

اقتصاد ایران: قزوین – استاندار قزوین با گلایه از ضعف مفرط بودجه در استان قزوین، حرکت رو به جلو در استان را نیازمند جایگاه بودجه‌ای استان قزوین دانست.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، هدایت اله جمالی پور پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قزوین که در سالن شهید امامی برگزار شد اظهار کرد: اوضاع معیشتی سخت مردم در سال ۹۹ روزهای سختی را برای مسئولین استان قزوین و همچنین کشور رقم زد.

وی افزود: سال ۹۹ هم در حالی در روزهای پایانی است که دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد نارضایتی و آشوب در کشور به میان آورد اما با هوشیاری مردم و مسئولان کشور این بار نیز توطئه‌های دشمن نیز به‌مانند سابق شکست خورد.

استاندار قزوین رمز عبور از توطئه‌ها را وحدت و همدلی میان مردم و مسئولین دانست و بیان کرد: امروز وحدت و همدلی خوبی در استان قزوین حاکم است و بدون شکل سال ۱۴۰۰ بر اساس همین وحدت و همدلی سالی خوب برای مردم استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز به دلیل ارتباط خوب میان مدیران در هر سه قوه شاهد رفع برخی مشکلات استان بودیم و امیدواریم این روند در سال جاری نیز استمرار یابد.

جمالی پور عنوان کرد: قزوین نیازمند ایجاد یک گفتمان اصلاح‌گری است و این انتظار می‌رود که مدیران استان برای ایجاد این روحیه عزمی جدی داشته باشند در غیر این صورت هرگز با روزمرگی شاهد رشد نخواهیم بود.

وی نگاه تک‌بعدی و یک جهته را علت اصلی عقب‌ماندگی استان دانسته و گفت: استان قزوین در یک سال اخیر دستاوردهای زیادی داشت که اقداماتی همچون آزادراه آبیک به چرمشهر و سد نهب گوشه‌ای از آن‌ها است.

استاندار قزوین تأکید کرد: بودجه استان قزوین یک ضعف مفرط دارد و باید برای عبور از مشکلات استان در ابتدا راهی برای افزایش این بودجه پیدا کرد.

وی در پایان یادآور شد: اقدامات خوبی برای تغییر جایگاه بودجه‌ای استان قزوین صورت گرفته و به‌زودی این اقدامات به مردم گزارش خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ