سرمربی تیم ملی فوتبال:

کرونا برنامه‌های تیم ملی فوتبال را بهم ریخت

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: شیوع گسترده ویروس کرونا در یک سال اخیر برنامه‌های تیم ملی را بهم ریخت.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، دراگان اسکوچیچ در گفتگو با برنامه سلام صبح بخیر شبکه ۳ سیما، گفت: در یک سال اخیر کرونا در سطح جهان به شکلی گسترده پخش شد و مشکلات فراوانی برای تیم ملی به وجود آورد و تمرینات و بازی‌های تیم ملی بار‌ها به تعویق افتاد.
وی افزود: این مسئله باعث شد برای حل مشکلات راه حل‌های زیادی را مورد بررسی قرار دهیم. این مشکل باعث شد تا خلا زمانی زیادی برای تیم ملی به وجود بیاید البته ما از این موضوع برای آنالیز بازیکنان استفاده کردیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: در یک سال گذشته بازی‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم و حتی سفر‌های زیادی به داخل و خارج از کشور داشتیم، مثلا به بلژیک، کرواسی و روسیه سفر کردیم. علاوه بر این دو کمپ تمرینی را در بوسنی و ازبکستان برگزار کردیم همچنین تصمیم داشتیم با تیم ملی مالی در ترکیه بازی کنیم، اما به خاطر کرونا این دیدار لغو شد.
اسکوچیچ خاطرنشان کرد: از بازی با ازبکستان و بوسنی راضی هستیم، چون در این دو دیدار سیستم‌های مختلفی را مورد آزمایش قرار دادیم و بازیکنان به بهترین شکل ممکن در تغییرات صورت گرفته جواب دادند.
وی با اشاره به برنامه‌های آینده تیم ملی، گفت: در این ماه یک کمپ تمرینی در تهران داریم و قرار است با تیم ملی سوریه بازی کنیم. امیدوارم در این اردو راهکار‌های مختلفی را برای اجرای ایده‌های مدنظر پیدا کنم.
اسکوچیچ در پایان تصریح کرد: من خیلی خوشبین هستم که با این بازیکنان و راهکار‌هایی که داریم با تیم ملی به جام جهانی صعود کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ