"انواع گاو صندوق با کیفیت و قیمت مناسب برای منزل و فروشگاه (برند آرکا)"

اقتصاد ایران: گاوصندوق وسیله‌ای است که به منظور محافظت و نگهداری از اشیا گران قیمت و مهم در ادارات، فروشگاه‌ها، مغازه، خانه و .... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،  گاوصندوق انواع مختلفی دارد که در سایز، طرح، طبقات متفاوتی طراحی و تولید می‌شود. گاو صندوق‌ها از نظر کاربری به انواع مختلفی همچون خانگی، اداری، هتلی، فروشگاهی، صنعتی و .... تقسیم بندی می‌شوند. شرکت ایرانی آرکا با بیش از 25 سال سابقه کار در حوزه تولید انواع گاوصندوق‌ها فعالیت دارد. هدف اصلی این برند طراحی و تولید انواع مدل‌های مختلف گاو صندوق در سایزهای گوناگون با استفاده از بهترین متریال‌های با کیفیت است. مهمترین ویژگی برند آرکا این است که تمامی محصولاتش گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر دارد. ببا توجه به این موضوع که وظیفه گاوصندوق حفاظت از مدارک و مهمترین وسایل میباشد، باید در انتخاب آن دقت بسیار زیادی داشته باشید.

گاو صندوق خانگی آرکا

از گاوصندوق‌های خانگی معمولا به منظور نگهداری از طلا و جواهرات، نقدینگی و مدارک مهم استفاده می‌شود. باید این نکته را در زمان خرید به یاد داشته باشید که هرچه ارزش دارایی‌های شما بیشتر باشد، باید گاوصندوقی خریداری شود که از  امکانات و امنیت بیشتری برخوردار باشد. به طور کلی گاوصندوق‌های خانگی سایز کوچک‌تری و وزن کمتری نسبت به سایر گاو صندوق ها دارد.

گاوصندوق خانگی نسوز 250mz آرکا

این مدل از گاو صندوق خانگی برند آرکا وزنی معادل 180 کیلوگرم دارد. با توجه به اسمی که برای آن انتخاب شده است، کاملا نسوز است و در زمان آتش سوزی از مهمترین اشیا گران قیمت و مدارک مهم شما می‌تواند محافظت کند. همچنین این گاوصندوق امکان متصل شدن به زمین و دیوار را دارد و ثابت شدن در یک مکان را امکان پذیر کرده است. این مدل از گاوصندوق خانگی آرکا یک گاو صندوق ضد سرقت نیز به حساب می‌آید و امکان تبدیل به یک گاوصندوق خانگی دیجیتال را نیز دارا است.

این مدل از گاوصندوق، از امنیت بالایی نسبت به مدل‌های مشابه خود برخوردار است زیرا مجهز به یک سیستم فوق امنیتی ضد سرقت است. این سیستم در داخل درب گاوصندوق تعبیه شده است و وظیفه اصلی این سیستم این است که از باز شدن درب به هر روش غیر متعارف جلوگیری کند. بنابراین می‌توان گفت یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین گاوصندوق‌های خانگی برند آرکا است که علاوه بر امنیت بالا و خدماتی که دارد از ظاهر بسیار زیبایی نیز برخوردار است.

گاوصندوق کوچک خانگی 100MS آرکا

این مدل از گاوصندوق خانگی آرکا نیز نسوز و ضد حریق است و وزنی معادل60 کیلو گرم را دارد. بهترین گاوصندوقی است که می‌توانید برای خانه از آن استفاده کنید، زیرا فضای بسیار اندکی را اشغال می‌کند. به راحتی در این گاو صندوق می‌توانید یک بسته پول و یا دسته چک خود را قرار دهید. مهمترین مزیتی که این مدل از گاوصندوق خانگی آرکا دارد، قیمت مناسب آن است و همچنین امکان تجهیز به انواع رمز را نیز دارا است. همان طوری که که گفتیم اندازه این گاوصندوق به اندازه‌ای کوچک است که به راحتی قابلیت پنهان شدن را دارد و می‌توان از جلوی چشم آن را مخفی کرد.

گاو صندوق فروشگاهی آرکا

واضح و بدیهی است که در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها وجود یک گاوصندوق خوب و با کیفیت لازم و ضروری است. تا بتوانند مهمترین مدارک و اشیا مغازه‌ خود را در داخل آن نگهداری کنند تا از آن‌ها در برابر سارقان محافظت کنند. شرکت آرکا در زمینه تولید انواع گاوصندوق فروشگاهی خوب و با کیفیت در حال فعالیت است. بهترین گاوصندوق‌های فروشگاهی این برند عبارتنداز:

گاو صندوق فروشگاهی ضد حریق ( آتش ) مدل 530HMZ آرکا

این مدل از گاوصندوق آرکا برای استفاده در فروشگاه و مغازه طراحی شده است و وزنی معادل 500 کیلوگرم را داراست. همانطور که از اسم آن مشخص است گاوصندوق نسوزی است که به علت تزریق بتن مسلح به قطر زیاد و استفاده از ورقه های فولادی قطور؛ دربرابر گرما و حرارت 1000 درجه سانتی گراد مقاومت بالایی دارد و علاوه بر نسوز بودن، ضد سرقت نیز هست و تمامی آن ویژگی‌هایی را که یک گاوصندوق خوب وایمن  باید داشته باشد را این مدل از گاوصندوق آرکا داراست.

جنس این گاوصندوق از فولاد است. این مدل از گاوصندوق دارای دو سال گارانتی، خدمات پس از فروش مادام العمر و پشتیبانی 24 ساعته تلفنی توسط کارشناسان فنی می باشد. هر نوع موتور رمز دیجیتال و مکانیکی بر روی آن قابل نصب است و توجه داشته باشید یک سیستم ضد سرقت داخلی دور از دید سارقان تعبیه شده است. این گاو صندوق از 8 زبانه قوی و قطور برای مهار کردن در گاوصندوق در نظر گرفته شده است. فضای داخلی گاوصندوق بدین صورت است که در بخش بالایی آن یک صندوقچه مخفی با قفل جداگانه قرار داده شده است. علاوه بر این قسمت، دارای سه طبقه است که به راحتی می‌توانید مدارک و وسایل ارزشمند خود را داخل آن قرار دهید.

گاوصندوق فروشگاهی دو طبقه بلند آرکا 350/2MZ

گاوصندوق فروشگاهی دو طبقه مدل 350/2MZ آرکا از دو طبقه تشکیل شده که هر کدام از این طبقات درب مجزایی دارد. بهترین نوع گاو صندوق برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند مدارکشان را تفیکیک کنند. همچنین توجه داشته باشید که امنیت این مدل از گاوصندوق نسبت به سایر مدل‌های گاو صندوق فروشگاهی بالاتر است.

ابعاد این گاو صندوق به نحوی است که به راحتی پوشه و زونکن را می‌توانید در آن قرار دهید. بدنه این گاوصندوق دو جداره است و بین جداره‌های آن از بتن مرغوب ومسلح  با قطر 4 سانتی متر تزریق شده است که همین امر سبب نسوز بودن آن شده است.

با تمام این توضیحات لازم است بگوییم گاوصندوق جعبه‌ای است که از مدارک و مهمترین اشیا با ارزشمند شما در برابر آتش سوزی و سارقان مراقبت می‌کند. بنابراین وجود یک گاوصندوق خوب و با کیفیت برای فروشگاه‌ها و حتی منازل هم یک امر ضروری و مهم است. اصلی ترین‌ هدف برند آرکا طراحی و تولید انواع گاوصندوق‌ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب است و از طرفی لازم به ذکر است که اگر مدل‌های مختلف برند آرکا را نپسندید، می‌توانید گاو صندوق خود را با طرح، ابعاد و رنگ دلخواه خود سفارش دهید. تمامی محصولات این برند از خدمات پس از فروش مادام العمر، گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی 24 ساعته برخوردار است.

 

تهیه و تنظیم: شرکت گاوصندوق آرکا

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ