وزیر آموزش و پرورش:

تعلیم و تربیت را نمی توان به فضای مجازی سپرد

اقتصاد ایران: وزیر آموزش و پرورش گفت: ما نمی‌توانیم تعلیم و تربیت را به فضای مجازی و تلویزیون بسپریم چراکه معلمان و مربیان مسئول تربیت هستند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، محسن حاجی میرزایی در مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی که صبح امروز در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: بنده هم عضوی از خانواده امور تربیتی هستم.

وی ادامه داد: خداوند برای انسان اهدافی قرار داد و فرمود ما انسان را بیهوده نیافریدیم ما او را برای اهداف بلندی خلق کردیم. انسانی که بار سنگین امانت را بر دوش می‌کشد. انسان موجودیت بالقوه ای است که باید به فعلیت برسد. برای این موضوع خداوند فطرت انسان را توحیدی کرد و به او آموخت.

وی یبیان کرد: تمام اهداف هستی را منحصراً تربیت پشتیبانی می‌کند اگر قرار است چرخ هستی بر مدار خود بچرخد تربیت باید وجود داشته باشد که مربی آن خداوند، پیامبر و ائمه هستند.

حاجی میرزایی گفت: امور تربیتی پایان ندارد و هیچ وقت به انجام نهایی خود نمی‌رسد امور تربیتی عرصه گسترده و بی نظیری برای خلاقیت و نواوری است. من به امور تربیتی ایمان دارم. ما در امور تربیتی ضامن تربیت هستیم و ارزیابی امور تربیتی با تحقق تربیت میسر می شود.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: انتقال دانش از سوی معلمان قابل تغییر نیست شاد و تلویزیون ابزار برای تحقق این هدف هستند ما نمی‌توانیم تعلیم و تربیت را به فضای مجازی و تلویزیون بسپریم چراکه معلمان و مربیان مسئول تربیت هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال در بحث بسته‌های تحولی در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی کارهای خوبی در حال انجام است بیان کرد: هر دانش‌آموز یک نقش و مهارت اجتماعی با جدیت دنبال می‌شود درخواست دارم تمام مدیران کل استان‌ها کاری کنند این هدف محقق شود.

در این مراسم به طور نمادین از برخی از مربیان امور تربیتی تقدیر شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ