تمدید مهلت ارسال اثر برای جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)

اقتصاد ایران: مشهد-مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) تا نیمه فروردین ماه سال آینده تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، دبیر اجرایی نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به استقبال رسانه‌ها، مهلت ارسال آثار از ۲۲ بهمن امسال به نیمه فروردین ۱۴۰۰ تغییر کرد.

محسن هوشمند افزود: تاکنون هزار و ۸۹۹ اثر از استان‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که ۴۷۵ اثر در بخش رسانه‌های خبری و تحلیلی، ۵۳۷ اثر در بخش رسانه‌های مجازی و ۸۸۷ اثر در بخش رسانه‌های صوتی و تصویری است.

وی تاریخ مراسم پایانی این جشنواره را در صورت مساعد بودن شرایط، اردیبهشت ماه سال آینده اعلام کرد و گفت: این جشنواره در بخش رسانه‌های خبری و تحلیلی، مجازی و صوتی و تصویری است.

به گفته او، خبر، گزارش، سرمقاله، یادداشت، مصاحبه، عکس و گزارش خبری و اینفوگرافی در بخش رسانه‌های خبری و تحلیلی، پادکست، طرح بازی و نرم افزار و موشن گرافی در بخش رسانه مجازی و برنامه تلویزیونی، رادیویی، مستند و نماهنگ تلویزیونی از جمله قالب‌های رسانه‌های صوتی و تصویری هستند.

هوشمند با بیان اینکه "تبیین سیره رضوی، زائر و زیارت، وقف و نذر و خدمت" محور‌های موضوعی این جشنواره است، ادامه داد: گسترش و ترویج آموزه‌های فرهنگ رضوی، بازخوانی مفاهیم بنیادین در سیره وجودی امام هشتم (ع)، حمایت و تکریم از آثار فاخر و ارتقای کمی و کیفی آثار از جمله اهداف این جشنواره است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت نام شرکت در جشنواره می‎توانند به وب سایت این جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ