رئیس شورای شهر رشت:

عدم اجرای صحیح «بی آر تی» در رشت

اقتصاد ایران: گیلان_ رئیس شورای شهر رشت با اشاره به عدم اجرای صحیح بی آر تی در رشت گفت: جهت جلوگیری از تضییع بیت‌المال نرده‌های این پروژه در پیاده‌راه تالاب عینک استفاده می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،  احمد رمضانپور درباره تخریب هتل فردوسی رشت اظهار داشت: در این حوزه مذاکراتی صورت گرفته و آقای جهانی معاون میراث فرهنگی گیلان اظهار داشتند که این بنا تخریب نمی‌شود.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه طبق آخرین آمار برنامه‌ای برای تخریب هتل فردوسی رشت وجود ندارد ابراز داشت: شهرداری رشت نیز سعی می‌کند از بناهایی که قدمت تاریخی دارند حفاظت کرده و مشکلات مربوط به آن‌ها را برطرف سازد.

وی عنوان داشت: حدود 2 هزار نیروی شرکتی و حجمی در شهرداری رشت وجود دارد که مجموعه نیروها در بخش‌های پاکبانی، فضای سبز، سد معبر، خدمات ساختمانی و سایر بخش‌ها را تشکیل می‌دهند.

رئیس شورای شهر رشت بیان کرد: همه این افراد طرف قرارداد شرکت‌هایی هستند که شهرداری با آن‌ها قرارداد دارد بنابراین شهرداری موظف است طبق تعهدات مبالغ را پرداخت کند.

رمضانپور عنوان داشت: شرکت‌های مذکور در فراخوان‌ها، متعهد می‌شوند که اگر شهرداری نتواند حقوق‌ها را پرداخت کند در 2 ماه از 12 ماه سال این شرکت‌ها نسبت به پرداخت حقوق نیروها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برخی از شرکت‌ها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند گفت: به دلیل شرایط اقتصادی برخی از این شرکت‌ها طلب‌هایی از شهرداری دارند و این خود سبب عدم پرداخت حقوق نیروهای شهرداری از سوی شرکت‌ها می‌شود.

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: در هفته‌های قبل جلسه‌ای در خصوص بررسی حق و حقوق کارگران شهرداری صورت گرفت و کمیته کاری برای بررسی حقوق کارگران و پرداخت معوقات آن‌ها تشکیل شد.

رمضانپور در خصوص جمع‌آوری نرده‌های خط ویژه اتوبوس رشت افزود: در دوره‌های قبلی در شهرداری کم‌کاری‌هایی صورت گرفته؛ پروژه‌ای اجرا شده اما متأسفانه ابزار آن فراهم نشده است.

وی با بیان اینکه برای احداث پروژه بی آر تی در رشت 37 اصله درخت تنومند در محل قطع شد و هزینه گزافی روی دست شهرداری قرار گرفت افزود: متأسفانه زیرساخت‌ها و امکانات احداث بی آر تی به درستی فراهم نشده بود و باید جمع‌آوری این نرده‌ها انجام می‌شد.

رمضانپور با بیان اینکه سعی ما بر این است که ضرری متوجه شهرداری و شهروندان نشود گفت: آقای احمدی با هماهنگی با مقامات قضایی این کار را انجام داده و برای جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال از این نرده‌ها در پیاده راه تالاب عینک و مکان‌های دیگر استفاده می‌شود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ