رئیس قوه قضائیه:

ملت ایران حق عقب نشینی و درجا زدن را ندارد

اقتصاد ایران: رشت- رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه تحول انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: ملت ایران حق عقب نشینی و درجا زدن را ندارد تنها باید در مسیر تعالی و رشد قدم بردارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان گیلان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، بیان کرد: از کادر پزشکی و درمانی استان گیلان و کشور به دلیل مجاهدت در حفظ سلامت مردم و مبارزه با ویروس منحوس داشتند، قدردانی می‌کنم.

وی ضمن قدردانی از کمک‌های مومنانه مردم و لبیک به ندای رهبری، افزود: به واسطه یک مؤلفه بعضی از ایام و روزها در اذهان عمومی خاص می‌شوند که دهه فجر و ۲۲ بهمن نمونه‌ای از این روزها است که دست قدرت الهی را می‌توان در ان مشاهده کرد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن جلوه قدرت الهی بود، تأکید کرد: ملت ایران مقابل ستمگران و قدرت‌های سلطه گر به پشتوانه همین قدرت پیروز شد.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه امام تحول خواه و تحول گرا بود، تصریح کرد: امام راحل به دنبال تحول در اخلاق، عمل و بخش‌های مختلف کشور بود و وابستگی ایشان را رنج می‌داد و استقلال در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای ملتی که از خفقان رنج می‌برد، نعمت الهی محسوب می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه تحول انقلاب باید همواره مورد نظر باشد، افزود: ملت و جامعه ما نه حق عقب نشینی دارد نه در جا زدن تنها باید در مسیر پیشرفت و ارتقای جایگاه انقلاب و نظام اسلامی حرکت کند.

رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: همواره باید در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی رو به جلو حرکت کنیم و پویایی داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ