در نشست جمال زاد و روزبهان صورت گرفت؛

انعقاد تفاهمنامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی با جهاد دانشگاهی گیلان

اقتصاد ایران: گیلان_همزمان با ایام دهه فجر با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و جمال زاد رئیس جهاد دانشگاهی گیلان تفاهمنامه همکاری های دو سویه به منظور توسعه فعالیت های پژوهشی و آموزشی منعقد شد.

 به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، روزبهان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد انزلی با تأکید بر لزوم توسعه فعالیت‌های پژوهش‌محور به منظور تدوین و اجرای طرح‌های علمی بیان کرد: امیدواریم با انعقاد تفاهمنامه با مجموعه جهاد دانشگاهی شاهد رشد شاخص‌های آموزشی،تحقیقاتی و علمی در این منطقه باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به موقعیت ممتاز این منطقه در بین کشورهای حاشیه دریای خزر و در سطح کشور اشاره و خاطرنشان کرد : منطقه آزاد انزلی به جهت نزدیکی به پایتخت و مرکز جمعیتی کشور ، همسایگی با کشور های حاشیه دریای خزر ظرفیت توسعه فعالیت های آموزشی در حوزه بین المللی و تبدیل شدن به قطب آموزش عالی کشور به خصوص در زمینه های پزشکی و سلامت را دارد.

در ادامه این نشست جمالزاد رییس جهاد دانشگاهی گیلان با تشریح توانمندی های مجموعه آموزشی خود بیان کرد : جهاد دانشگاهی با تکیه بر توانمندی های خود در حوزه پزشکی به خصوص مجموعه‌های رویان و ابن سینا در سطح بین المللی به عنوان هاب پزشکی معرفی شده و این ظرفیت وجود دارد که این منطقه به عنوان هاب پزشکی جهاد دانشگاهی شمال کشور معرفی شود.

وی در ادامه به لزوم فعالیت های آموزشی در ابعاد تجاری و اقتصادی اشاره و بیان کرد : جهاد دانشگاهی چند سالی است در بحث اشتغال و تجاری‌سازی فعالیت‌های گسترده‌ای را آغازکرده است و باور داریم که دانشجویان مفاهیم و دانش خود را باید ارتقا داده و از فناوری به تجاری‌سازی ببرند و انعقاد این تفاهم نامه گامی مهم در راستای توانمند سازی و ایجاد فرصت شغلی برای جوانان است.

گفتنی است مهر ماه سال جاری رییس جهاد دانشگاهی کشور با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار داشته و این تفاهمنامه در راستای توافق صورت گرفته به منظور توسعه همکاری های علمی- پژوهشی و توسعه ارتباطات علم با اقتصاد و ایجاد مراکز پزشکی منعقد شد.

بنابر این گزارش اجرای مشترک طرح های تحقیقاتی و خدمات تخصصی، استفاده از پتانسیل امکانات علمی و اجرایی طرفین جهت افزایش سطح فعالیت ها ، استفاده از ظرفیت آزمایشگاه معتمد پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی جهت پایش دوره‌ای صنایع مستقر در محدوده منطقه آزاد انزلی، طراحی و برگزاری دوره ها و سمینارهای تخصصی و مهارتی در حوزه‌های مرتبط با استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی طرفین جهت انعکاس خدمات، تهیه و تدوین استانداردها و دوره‌های مهارتی و تخصصی تکمیلی به منظور به روز رسانی و ارتقای مهارت منابع انسانی از مهمترین اهداف این تفاهم نامه همکاری دوجانبه است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ