نماینده رشت در مجلس خبر داد ؛

وضعیت نابسامان ۶ هزار خانه نسقی در رشت

اقتصاد ایران: گیلان_نماینده رشت در مجلس با اشاره به وضعیت نابسامانی ۶ هزار خانه نسقی در رشت، خواستار توجه ویژه به این موضوع شد.

 به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، جبار کوچکی نژاد ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان گیلان، اظهار کرد: تابلوی شهدا در استان در شأن و منزلت شهدا نیست و طبق قانون همه دستگاه‌های اجرایی باید بخشی از اعتبارات فرهنگی خود را در این باره هزینه کنند.

نماینده رشت در مجلس با اشاره به وجود ۱۰۰ دستگاه اجرایی و بخش خصوصی در استان، اضافه کرد: می‌توان ساخت هر تابلوی شهید را به یک دستگاه واگذار کرد و دستگاه‌ها موظف شوند با ساخت این تابلوها چهره شهر را شهدایی کنند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه تیم داماش نابود شده، اما باید تیم سپیدرود را نجات دهیم، تصریح کرد: جلسات مربوط به رسیدگی به وضعیت تیم سپیدرود خروجی ندارد و انتظار می‌رود در این بخش کمک بیشتری شود.

وی با بیان اینکه حدود شش هزار خانه نسقی در شهر رشت وضعیت نابسامانی دارند، افزود: جمعی از شهروندان در این خانه‌ها بدون آب، برق و گاز زندگی می‌کنند و خروجی جلسات مربوط به آنها نیز مشخص نیست و این خانواده‌ها دچار بحران هستند.

نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه تعاونی‌ها موظف به تکمیل مسکن مهر هستند اما تا امروز در این باره عملکرد خوبی نداشته‌اند، عنوان کرد: افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد در تأمین مبالغ مورد نیاز جهت تکمیل مسکن خود ناتوان هستند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه بحران برق و گاز به کارخانه‌های پتروشیمی استان رسیده است، گفت: ورودی کود به گیلان توقیف شده و باید هزاران تن کود در انبار ذخیره داشته باشیم و اگر نتوانیم در اسفند ماه نیاز کشاورزان را تأمین کنیم، دچار مشکل می‌شویم.

وی تصریح کرد: دو هزار میلیارد تومان از سوی ستاد اجرایی باید در گیلان هزینه شود و انتظار داریم این مصوبات در سطح ملی پیگیری و اجرایی شود تا بتوانیم از این طریق به دستگاه‌های اجرایی استان کمک کنیم.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ