معرفی بهترین ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار

اقتصاد ایران: ماشین‌های ظرفشویی می‌توانند زندگی شما را بسیار راحت کنند. این سری از محصولات با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند تمیزی را برای ظروف شما به ارمغان خواهند آورد و به یکی از اعضای اصلی آشپزخانه‌ها تبدیل شده‌اند.

در این میان پیدا کردن محصولی که بتواند عمل شستن ظروف را به بهترین شکل انجام دهد کار چندان راحتی نیست. همان طور که می‌دانید برندهای زیادی در این حیطه مشغول به فعالیت هستند و این امر باعث شده است تا انواع و اقسام ظرفشویی با دیزاین‌های مختلف و فناوری‌های متفاوت در عرصه‌ی بازار وجود داشته باشد. از جمله برندهای محبوب که توانسته است رضایت خاطر مردم را بدست آورد می‌توان به برند ال جی، سامسونگ، بوش، دوو و ... اشاره کرد که بیشتر فروش بازار متعلق به این برندها می‌باشد.
در این مقاله از فروشگاه اینترنتی بانه سرویس سعی دارد تا بهترین ماشین‌های ظرفشویی تولید شده توسط این کمپانی‌ها را به شما معرفی کند که هر کدام از آن‌ها از طراحی متفاوت و فناوری‌های جداگانه‌ای بهره می‌برند. پس تا انتهای مطالب با ما همراه باشید تا در مورد کیفیت و کارایی آن‌ها و اینکه از وجود چه امکاناتی بهره می‌برند آگاهی لازم را بدست آورید. با خواندن این مقاله می‌توانید با بهترین ظرفشویی‌های موجود در بازار آشنا شوید و دیگر نیازی به جستجوی‌های زیاد و خسته کننده در دیگر صفحات اینترنتی نخواهید داشت با این مقاله می‌توانید جامع‌ترین اطلاعات را در اختیار داشته باشید. 


ماشین ظرفشویی B512 ال جی :

ظرفشویی B512 د یکی از بهترین تولیدات کمپانی ال جی است که آن را به تکنولوژی‌های قابل قبولی از فناوری‌های مدرن و جدید آغشته کرده است که این امر زمینه ساز این خواهد شد تا تمیزی و شادابی و درخشندگی برای ظروف شما به ارمغان آورده شوند. این دستگاه دارای گنجایش 14 نفره است و براحتی می‌تواند حجم زیادی از ظروف خانوادهای پر جمعیت را درخود جای دهد و تمیزی کامل را به آن‌ها هدیه دهد. ظاهر زیبا و مدرن و لوکس و رنگ سفید این محصول جذابیت آشپزخانه شما را دو چندان می‌کند. ال جی موتور این ظرفشویی 14 نفره را از نوع Inverter Direct Drive قرار داده است که بدون تسمه و لرزش، سطح اصطکاک داخلی را به حداقل می‌رساند از این طریق دستگاه هم مصرف انرژی کمی خواهد داشت و هم سطح نویز آن به کمترین مقدار خود می‌رسد.

همچنین باید این را بیان کرد که میزان مصرف آب در هر چرخه شستشو تنها 9 لیتر می‌باشد و این قضیه سبب مصرف کم آب می‌شود. از سری امکانات جذاب در ظرفشویی B512 قابلیت SmartThinQ یا همان هوش مصنوعی می‌باشد که امکان کنترل کردن ظرفشویی از راه دور را فراهم می‌کند. وجود فناوری پیشرفته Smart Diagnosis زمینه ساز این خواهد تا بتوانید مشکلات و عیب‌های دستگاه را در مدت زمان کمی تشخیص دهید و به رفع آن بپردازید. از طرفی برنامه‌های شستسوی متنوع نیز به شما این اجازه را می‌‎دهند تا ظروف را با برنامه‌ی خاص آن شستسو دهید.

ماشین ظرفشویی  5070 سامسونگ:

ظرفشویی سامسونگ 5070 که از سری دستاوردهای جذاب و خاص این کمپانی می‌باشد با داشتن ظرفیت 14 نفره می‌تواند دستیار بسیار خوبی برای شستن ظروف در مهمانی‌ها باشد. این محصول با فضای داخلی وسیع و انعطاف پذیر براحتی می‌تواند حجم زیادی از ظروف را در خود جای دهد و تمیزی و پاکیزگی را برای آن‌ها به ارمغان آورد. همچنین باید گفت که سامسونگ با تعبیه کردن فناوری Sanitize بر روی این دستگاه باعث می‌شود تا میکروب‌ها از بین بروند و بهداشت و تمیزی کامل را به ظروف هدیه خواهد داد.

از جذاب‌ترین و پر طرفدارترین قابلیت‌های این ماشین ظرفشویی سامسونگ Aqua Stop می‌باشد که باعث می‌شود در برابر خطرات احتمالی نشتی آب در امان باشد. سامسونگ در ساخت ظرفشویی 5070 از فناوری Half load نیز بهره برده است. توسط این فناوری می‌توانید حتی با نصف بار نیز دستگاه را روشن کنید زیرا این فناوری فقط به اندازه حجم ظروف داخل محفظه، آب و انرژی مصرف می‌کند. همچنین نباید از وجود قابلیت Intensive غافل شد توسط این فناوری حتی سرسخت‌ترین لکه‌ها نیز استقامتی برای از بین رفتن از خود نشان نمی‌دهند و براحتی حذف خواهند شد بدین وسیله تمیزی کامل برای ظروف به وجود خواهد آمد.

ماشین ظرفشویی 5050 سامسونگ:

ماشین ظرفشویی 5050 محصولی با کیفیت و کارایی عالی از برند سامسونگ می‌باشد که دارای گنجایش 13 نفره است و به علاوه با تعداد زیادی از فناوری‌‎های جذاب و پیشرفته مجهز شده است که با توجه به آن‌ها می‌توانید اطمینان حاصل کنید که روند شستن ظروف شما به بهترین شکل انجام می‌شود. وجود برنامه‌های متنوع شستشو باعث می‌شوند تا بدون اینکه ظروف آسیبی ببینند آن‌ها را با برنامه‌ی خاص آن شستشو دهید. میزان صدای این ظرفشویی سامسونگ تنها 46 دسی‌بل می‌باشد و این قضیه باعث می‌شود تا دستگاه از سر و صدای کمی برخودار باشد. همچنین باید گفت که ظرفشویی 5050 از وجود قابلیت‌های دیگری نظیر Intensive، قفل کودک، Delay Start، قابلیت  Half Load و ... بهره می‌برد که هر کدام از آن‌ها خدمات عالی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

ماشین ظرفشویی 88TI36 بوش:

ظرفشویی بوش مدل 88TI36 از محصولات سری 8 برند آلمانی می‌باشد که با داشتن گنجایش 14 نفره این اطمینان را به کاربران می‌دهد که می‌‌تواند جوابگوی شستسوی حجم زیادی از ظروف آن‌ها باشد. این محصول با داشتن موتور قدرتمند EcoSilence Drive نمایش فوق‌العاده‌ای را در هنگام شستن ظروف از خود نشان می‌دهد و از دوام و کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. 
وجود سنگ Zeolith در این دستگاه به نقطه قوت آن تبدیل شده و آن را به نسبت بسیاری از محصولات خاص‌تر نموده است زیرا باعث می‌شود تا ظرفشویی از قدرت خشک کنندگی بالایی بهره ببرد. حضور این سنگ برای بسیاری از کاربران از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. از دیگر فاکتورهای مهم که باعث بالا رفتن ارزش و کیفیت ظرفشویی بوش شده است می‌توان به وجود فناوری Active Water، فناوری AquaSensor، رتبه‌ی انرژی A+++، قابلیت DosierAssistent و 8 برنامه‌ی شستشو و ... اشاره کرد.

ماشین ظرفشویی 1411:

ظرفشویی دوو 1411 از وجود 8 برنامه شستشو برای تمیز کنندگی بالای ظروف بهره می‌برد. همچنین باید گفت که گنجایش 14 نفره این دستگاه امکان قرار دادن حجم زیادی از ظروف را در داخل آن امکان پذیر می‌کند. این محصول با طراحی زیبایی که داردکارایی عالی را از خود به شما نشان خواهد داد. توابع اضافی دیگر در ظرفشویی دوو گنجانده شده است که از طریق هر کدام از آن‌ها می‌توانید به نحوی متفاوت از دستگاه سود ببرید و شاهد تمیزی بی عیب و نقص ظروف باشید.

در پایان ...

در این مقاله سعی کرده‌ایم تا پرفروش‌ترین و بهترین تولیدات هر کدام از کمپانی‌ها را به شما معرفی کنیم و امیدواریم که در این امر موفق بوده باشیم. درباره‌ی هر کدام از این محصولات نقد و بررسی کاملی انجام گرفته است که با مراجعه به سایت اینترنتی بانه سرویس می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید و با دیگر قابلیت‌های قرار داده شده در آن‌ها آشنا شوید. همچنین در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید از دیگر وسایل لوازم خانگی که درباره‌ی هر کدام مطالب خاص و مفیدی بیان شده است دیدن فرمایید. فروشگاه اینتنرتی بانه سرویس دارای نماد اعتماد و عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است در نتیجه اصالت کلیه محصولات خود را تضمین می‌نماید.



برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ