معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی در نشست خبری برنامه های دهه فجر خبر داد:

هزارو ۴۹۰ طرح در خراسان رضوی افتتاح می شود

اقتصاد ایران: مشهد-هزارو ۴۹۰ طرح با بیش از ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در خراسان رضوی همزمان با ایام الله دهه فجر بهره برداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،معاون هماهنگی وامور عمرانی استانداری خراسان رضوی در نشست با اصحاب رسانه با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر در خراسان رضوی هزار و ۴۹۰ طرح با بیش از ۶ هزارو ۸۶۰ میلیارد تومان اعتباری در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و زیر ساختی بهره برداری می‌شود.
 
کمال الدین میر جعفریان با تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در خراسان رضوی برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را با گذشت ۴۲ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این ستان برشمرد.

وی افزود: خراسان رضوی درهمه عرصه ها، چون زیر ساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای وریلی، بزرگراه‌ها و راه‌های روستایی، بهداشت و درمان، آموزشی-فرهنگی و ورزشی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

معاون هماهنگی وامور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی از استان‌های استراتژیک در کشور و حوزه بین الملل و همچنین مشهد به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام از اهمیت فراوانی برخورداراست از این رو با تدوین رویکرد ریل گذاری به سمت پیشرفت همه جانبه باید بتوانیم از همه ظرفیت‌های استان استفاده کنیم.

میر جعفریان ابراز امیدواری کرد: همانطور که مردم انقلابی ما با عزمی راسخ به میدان آمدند و انقلاب شکوهمند اسلامی را به جهانیان نشان دادند امروز هم با همیاری، همدلی، مقاومت و پایداری خواهیم توانست بر مشکلات ایجاد شده استکبار جهانی فائق آییم.
برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ