رییس فدراسیون دومیدانی:

لرستان می‌تواند سهم بزرگی در مدال های دومیدانی داشته باشد

اقتصاد ایران: لرستان-رییس فدراسیون دو میدانی جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۸ استان با ۲۰۰ مربی و ورزشکار در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در منطقه ده پیر خرم آباد شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، هاشم صیامی  امروز در حاشیه برگزاری مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز مسابقات قهرمانی کشور در مقطع نوجوانان و جوانان در مهد دو استقامت و دو میدانی کشور، به مدت یک روز در خرم آباد برگزار شد، افزود: ورزش دومیدانی لرستان قهرمانان  بزرگی در بخش دانشجویان، جوانان جهان و بازی های آسیایی به کشور معرفی کرده است‌.
وی ادامه داد: شرایط میزبانی مسابقات امروز در لرستان با توجه به کرونا و ضرورت دقت عمل بیشتر برای رعایت پروتکل ها به بهترین شکل ممکن انجام شده که این وضعیت نشان می دهد لرستان ظرفیت بسیار بالایی از نظر اقلیمی و شرایط فیزیکی نوجوانان و جوانان برای افتخارآفرینی کشور در رشته پرافتخار دو میدانی دارد.
رییس فدراسیون دومیدانی اظهار داشت: میزبانی سال گذشته لرستان در دو میدانی داخل پیست بسیار عالی بود، امسال نیز با شرایط بسیار عالی این مسابقات دو صحرانوردی در حال برگزاری و مسیر آن بسیار استاندارد و در حد بین‌المللی بوده است.
صیامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شاید کمتر مسابقاتی در کشور باشد که همه مدیران دستگاه‌های اجرایی آن همدل باشند و بتوانند یک کار با استاندارد و با کیفیت بالا انجام بدهند، افزود: خوشبختانه این اتفاق توسط مسئولان لرستانی انجام شده، دو میدانی رشته ‌ای با ۲۴ ماده است که حدود ۱۵۰ مدال در آن توزیع می‌شود و لرستان می‌تواند سهم بزرگی در رشته مادر و اول المپیک داشته باشد.
وی گفت: با توجه به نتایج خیلی خوب تیم دومیدانی لرستان در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر، آینده خیلی خوبی را برای دومیدانی این استان پیش‌بینی می‌کنیم، این مسابقات با هدف انتخابی تیم ملی دو صحرانوردی برگزار، نفرات نخبه شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت می شوند که در این راستا یک برنامه ۱۰ ساله در کمیته نوجوانان و جوانان این مسابقات پیش بینی شده است.
برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ