رئیس فدراسیون والیبال:

پیشنهاد کردیم میزبان لیگ ملت‌های والیبال باشیم

اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون والیبال گفت: تعطیلی لیگ ملت‌ها با توجه به اینکه قطعاً المپیک توکیو برگزار خواهد شد، به نفع والیبال دنیا نیست.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال درباره میزبانی لیگ ملت‌ها اظهارداشت: روز گذشته جلسه لیگ جهانی را با فدراسیون جهانی داشتیم و قرار بر این شد با توجه به شرایط کرونایی دنیا، لیگ ملت‌ها به صورت متمرکز برگزار شود. یعنی 16 کشور در یک‌جا جمع می‌شوند و تست کرونا می‌دهند و بعد 15 بازی خود را برگزار می‌کنند و سپس پنج تیم راه‌یافته به  فینال و میزبان مرحله نهایی مشخص می‌شوند.

وی افزود: مشکل تردد بین کشورها برای تمام تیم‌ها بود و  بحث قرنطینه و واکسیناسیون هم روز گذشته در جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تعیین تکلیف مسابقات هم تا پایان فوریه انجام و مشخص شود چه کشوری میزبان این مسابقات خواهد بود. هم در بخش آقایان و هم بانوان تیم‌ها در یک کشور جمع خواهند شد و احتمالاً زمان برگزاری هم حدود 40 روز طول می‌کشد. حالا اینکه فرمت مسابقات به چه شکلی باشد تا پایان فوریه مشخص خواهد شد. به نظرم با توجه به شرایط عمومی دنیا این بهترین تصمیمی بود که می‌‌شد گرفت. تعطیلی لیگ ملت‌ها با توجه به اینکه قطعاً المپیک برگزار خواهد شد، به نفع والیبال دنیا نیست. به ویژه برای ما که یکی از تیم‌های المپیکی هستیم، بهترین زمان برای آماده‌سازی تیم‌مان لیگ ملت‌هاست. حتی ما پیامی دادیم که آمادگی این را داریم که میزبان این مسابقات باشیم. پیش‌بینی می‌کنیم تصمیم فدراسیون جهانی با بررسی شرایط کشورها، هتل‌ها، سالن‌های مسابقات و ... انجام خواهد شد و فکر می‌کنم این اقدام ارزشمندی است و ما هم از آن استقبال کردیم.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص زمان شروع اردوهای تیم ملی والیبال نیز توضیح داد: از 7 فروردین اردوهای ما شروع خواهد شد و توافق ما با آلکنو این بوده که بعد از پایان لیگ روسیه در 11 آوریل، در تاریخ 12 آوریل تهران خواهد بود. من دیدم بعضی‌ها گفتند که فدراسیون پیش‌بینی نکرده است که شاید روسیه به فینال سوپر جام اروپا برود، اما ما همه این موارد را پیش‌بینی کردیم. در آن صورت ما یک کمپی را با آلکنو در ایران خواهیم داشت و سپس تیم‌مان با این مربی به کازان روسیه خواهد رفت و بقیه اردوها را در کازان خواهیم داشت و از آنجا تیم‌مان راهی لیگ ملت‌ها خواهد شد. آلکنو هم اگر تیمش به سوپرجام اروپا صعود کند، تیمش یک بازی خواهد داشت که زمان آن هم مشخص است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ