عضو کمیسیون بودجه مجلس:

درآمدهای پیش‌بینی شده در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ ناپایدار است.

اقتصاد ایران: گیلان_عضو کمیسیون بودجه مجلس گفت: درآمدهای پیش‌بینی شده در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ ناپایدار است.

 به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،جبار کوچکی‌نژاد  اظهار داشت: بررسی لایحه بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق به اتمام رسید و در اختیار نمایندگان قرار گرفت و نمایندگان فرصت دارند پیشنهادهای خود را در خصوص اصلاحات صورت گرفته در لایحه بودجه 1400 ثبت کنند.

 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در روز سه‌شنبه مورخ  لایحه بودجه 1400 مجدداً در صحن مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد افزود: این لایحه دولت اکثراً در مورد هزینه‌ها و پرداخت‌های اجتناب‌ناپذیری مانند حقوق بوده و در آن توجه زیادی به معیشت و نیازمندان وجود نداشته است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس عنوان داشت: در کمیسیون تلفیق، الحاقاتی در این خصوص افزوده شده و همچنین هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر را افزایش دادند اما درآمدهای پیش بینی شده ناپایدار بوده و اعتقاد بنده این است که با این اصلاحات صورت گرفته در این خصوص تعادل بازار برهم می‌خورد.

 کوچکی‌نژاد افزود: قیمت ارز و دلار، افزایش مالیات و سایر موارد مربوطه از عوامل مشکل ساز بوده که مشکلات اقتصادی زیادی را بوجود آورده است همچنین افزایش بودجه دولت افزایشی ناپایدار بوده و تبعات زیادی را برای جامعه و فشارهای اقتصادی بسیاری برای مردم ایجاد کرده است‌.

 وی گفت: موارد مذکور قطعاً افزایش قیمت و تورم را با خود به همراه داشته و در این زمینه نگرانی‌هایی وجود دارد که می‌طلبد صحن مجلس بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام دهد و اگر این اصلاحات انجام نپذیرد با مشکلات اساسی در بودجه 1400 مواجه می‌شویم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: اعتقاد بنده بر این است که برای تأمین نیازهای مردم در جامعه به جای پرداخت پول نقد باید به مردم کارت‌های اعتباری جهت تأمین کالاهای اساسی اعطا شود؛ این امر علاوه بر کاهش تورم، رونق تولید داخلی را به همراه داشته و هم فساد در این حوزه را کاهش می‌دهد.

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده اکنون به‌دنبال بحث بودجه کشوری و استانی بوده و در این حوزه پیشنهاداتی را ارائه داده‌ام و تلاش ما بر این است که در بحث آب شرب، حوزه‌های آموزشی، بخش‌های زیرساختی  و سایر موارد اعتبارات بیشتری را برای استان گیلان دریافت کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص احیاء تالاب‌های گیلان به‌ویژه تالاب زرجوب، گوهر رود و تالاب عینک خاطرنشان کرد: با کاهش منابع دولت و مشکلات اقتصادی کشور قطعاً برنامه‌ریزی‌ها با آنچه در عمل اجرا می‌شود فاصله دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه ما به‌دنبال کاهش این فاصله هستیم گفت: در حوزه احیاء تالاب‌های زرجوب، گوهر رود و عینک تلاش ما بر این است که بتوانیم اقدامات بیشتری را با بهره‌گیری از اعتبارات بیشتر تا پایان بودجه سال 99 انجام دهیم.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ