انتشارات بارسا در بانک کتاب آنلاین بیستک

اقتصاد ایران: انتشارات بارسا ناشر کتاب‌های علی میر صادقی، اولین انتشارات مشاوره تحصیلی کشور می‌باشد که یکی از افتخارات آن چاپ و نشر کتاب مورد تأیید جشنواره رشد آموزش و پرورش و کتاب برنامه‌ریزی با دوربین مدار بسته، برنده مقام دوم کتاب‌های خود یاری جهان، است.

میرصادقی نویسنده کتاب معروف و پرفروش دیگر انتشارات بارسا به نام کتاب "چرا نمی‌ذاری بچه ات درس بخونه؟" نیز می‌باشد. ناشر جوان انتشارات بارسا، مشاور و مربی انگیزشی و روانشناسی آموزشگاه و مؤسسه آموزشی انتشارات بارسا نیز می‌باشد که هر سال چندین همایش مشاوره  تحصیلی و روانشناسی را برای دانش‌آموزان برگزار می‌کند. همایش روانشناسی انگیزشی با متد ACT که در بهمن ماه ۹۸ برگزار شد جزء بهترین همایش‌های تحصیلی کشور بود که با سخنرانی علی میرصادقی و استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان روبرو شد.


بانک کتاب آنلاین بیستک در ادامه این گزارش شما را با فعالیت‌های مشاوره‌ای این آموزشگاه و همچنین کتاب‌های معروف مشاوره تحصیلی چاپ شده در انتشارات بارسا بیشتر آشنا می‌نماید. با ما همراه باشید.

آشنایی بیشتر با مؤسسه و آموزشگاه علمی انتشارات بارسا

مؤسسه آموزشی انتشاراتی بارسا از سال 1379 با هدف کمک کردن به دانش‌آموزانی که دوست داشتند در زمینه زندگی خود و پیشرفت تحصیلی خود اقدام کنند فعالیت خود را آغاز کرده‌ است. این مؤسسه به عنوان اولین مجموعه مشاوره تحصیلی کشــــور دست به تأسیــــس امکانات آموزشی مختلف از جمله کتابخانه، مدرسه، انتشارات و ... زده است و در کنار این فعالیت‌ها همراه مؤسسه تحقیق و توسعه "سی روز تا پیروزی" به ساخت و تولید ویدئوهای آموزشی و انگیزشی نیز می‌پردازد. همچنین مؤسسه برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های بارسا به عنوان بزرگ‌ترین برگزار کننده همایش تحصیلی علی میرصادقی در کشور، تا به حال دست به برگزاری نزدیک به 300 همایش تحصیلی در سراسر کشور زده است و باید گفت که این مؤسسه امروز با تمام وجود در خدمت دانش‌آموزان برای ارتقا و اعتلای فرهنگ زندگی و پیشرفت تحصیلی آنان می‌باشد.


مراحل مشاوره تحصیلی انتشارات بارسا به سبک علی میرصادقی در هفت مرحله زیر انجام می‌گیرد:

  1. کنترل مسائل روحی انگیزشی به کمک مشاوره تحصیلی با متد روانشناسی ACT
  2. آزمون‌های شخصی به کمک پایش تکالیف و گرفتن امتحاناتی که براساس ویژگی‌های دانش‌آموز طراحی می‌شود.
  3. چکینگ دفتر برنامه‌ریزی با آموزش و چکینگ دقیق کتاب برنامه‌ریزی با دوربین مداربسته نوشته علی میرصادقی که باعث افزایش میزان تعهد، تمرکز و سرعت مطالعاتی دانش‌آموزان می‌شود.
  4. تحلیل آزمون در مشاوره تحصیلی که با این تحلیل‌های دقیق آزمون‌ها برای نقاط ضعف و قوت دانش‌آموزان راه‌حل‌های متفاوتی ارائه می‌شود.
  5. آشنایی با روش مطالعه رتبه‌های برتر کنکور در مشاوره تحصیلی
  6. برنامه‌‌ریزی تحصیلی با برنامه ریزی شخصی و اختصاصی ویژه هر دانش‌آموز
  7. شرکت در کارگاه‌های انگیزشی

معرفی کتاب‌های معروف مشاوره‌ای انتشارات بارسا

کتاب برنامه ریزی با دوربین مداربسته


به جرأت می توان گفت که این کتاب بهترین کتاب برنامه‌ریزی تحصیلی برای دانش‌آموزان می‌باشد.

هیچ مشاور تحصیلی‌ای، درس خواندن بدون برنامه ریزی را تأیید نمی‌کند. در طول یک سال تحصیلی دانش‌آموز فراز و نشیب‌های زیادی خواهد داشت. همه دانش آموزان(حتی رتبه های برتر کنکور سراسری) بعضی روزها و بعضی هفته‌ها بهتر و بیشتر مطالعه می‌کنند و بعضی هفته‌ها ساعت مطالعه‌شان پایین می‌آید. این اتفاقات طبیعی است؛ اما زمانی می‌تواند تبدیل به فاجعه بشود که دانش‌آموز این تغییرات و نوسانات را ثبت نکرده باشد و از آنان درس نگیرد. یک دانش‌آموز موفق ساعت‌های مطالعه روزانه، هفتگی و ماهیانه‌اش را در کتاب برنامه‌ریزی تحصیلی خود ثبت می‌کند تا بتواند روش مطالعه‌اش را تحلیل و بررسی کند. کتاب برنامه‌ریزی با دوربین مداربسته این امکان را به دانش‌آموز می‌دهد که تمام مطالعات روزانه و هفتگی و ماهیانه خود را ثبت کند. در این صورت می‌تواند با یک نگاه میزان درس خواندن خود را در یک مدت زمان حساب کند.

این کتاب از انتشارات بارسا باعث افزایش سرعت مطالعاتی دانش‌آموزان نیز می‌شود. سرعت مطالعه به مرور در برنامه‌ریزی‌های درسی تأثیرگذار خواهد بود و باعث می‌شود که دانش‌آموز در زمان کمتر، حجم بیشتری از دروس را مطالعه کند.

استفاده از این دفتر برنامه‌ریزی تحصیلی هم برای دانش‌آموزان پایه و هم برای داوطلبان کنکور توصیه می‌شود. داوطلبان کنکور برای شرکت در آزمون‌های آزمایشی و رسیدن به سرفصل‌های هر آزمون، باید برنامه‌ریزی درسی خوبی داشته‌ باشند. دانش‌آموزان پایه هم بهتراست از یک دفتر برنامه‌ریزی خوب تحصیلی استفاده کنند تا هم در امتحانات میان ترم و پایان ترم نتیجه بهتری بگیرند و هم اصول صحیح برنامه‌ریزی درسی را یاد بگیرند. این امر، یک عامل بزرگ و مهم است که باعث می‌شود در سال کنکور وضعیت خیلی بهتری از سایر رقبایشان داشته باشند. قطعا دانش‌آموزی که چندین سال عادت به برنامه‌ریزی تحصیلی و مطالعه کردن بر اساس برنامه‌های درسی داشته باشد، نسبت به دانش‌آموزی که تازه در سال کنکور می خواهد شروع به برنامه‌ریزی کند، وضعیت خیلی بهتری خواهد داشت. کتاب برنامه‌ریزی با دوربین مدار بسته  به دانش‌آموز کمک می کند تا روش برنامه‌ریزی درست را یاد بگیرد و با همین کتاب برنامه‌ریزی‌های عالی‌ای برای مطالعات خود داشته باشد.

بانک کتاب بیستک به شما دانش‌آموزان این اطمینان را می‌دهد که با استفاده از این دفتر برنامه‌ریزی تحصیلی انتشارات بارسا می‌توانید طبق ایدئولوژی‌های بهترین مشاور تحصیلی ایران، دکتر علی میرصادقی ، پیش بروید و برنامه‌ریزی کنید.

کتاب "چرا نمی ذاری بچه ات درس بخونه ؟" از انتشارات بارسا

یکی از مهم‌ترین مسائل در تربیت فرزندان، برخورد صحیح با کودک و نوجوان در رابطه با مسائل درسی و تحصیلی هست. فرزندان‌مان از سن ۷ تا ۱۸ سالگی مشغول تحصیل در مدرسه هستند. بنابراین چگونگی برخورد با بچه‌ها و بررسی مسائل درسی و فراهم کردن شرایط ایده‌آل برای موفقیت‌های تحصیلی آن‌ها، از اساسی‌ترین مسئولیت‌های والدین در این سنین است. به دلیل عدم وجود آموزش‌های مناسب برای خانواده‌ها در این زمینه، دکتر علی میرصادقی تصمیم گرفت کتاب "چرا نمی ذاری بچه ات درس بخونه؟ "  را تألیف کند. این کتاب، اولین کتابی است که به خانواده‌ها کمک می‌کند نقش خودشان را در زمینه درصد‌ها و رتبه‌ها و نمرات فرزندانشان باور کنند. در این کتاب بی‌نظیر، آموزش‌های فوق مدرن و رایگان که به خانواده‌ها داده می‌شود، باعث می‌شود تا فرزندانشان ظرف مدت کوتاهی پیشرفت‌های شگفت‌ انگیزی داشته باشند. در واقع می‌شود گفت هر خانواده‌ای که واقعا نگران نتیجه و آینده تحصیلی فرزندش است، اگه این کتاب را نخواند، نگرانی خودش را کاذب نشان داده است.

کتاب "چرا نمی ذاری بچه ات درس بخونه؟" انتشارات بارسا از عمیق‌ترین و دقیق‌ترین زوایا و از دید یک مشاور تحصیلی حرفه‌ای که با دانش‌آموزان و خانواده‌های دانش‌آموزان به صورت مستقیم در ارتباط بوده نگارش شده که این خود ارزش کتاب را و علمی و دقیق و کاربردی بودن آن را، دو چندان می‌کند.


معرفی بانک کتاب بیستک

بانک کتاب بیستک مجموعه‌ فروش اینترنتی کتاب است که همه‌ی تلاش خود را به کار بسته‌است تا در زمینه گسترش فرهنگ مثبت کتاب و کتاب‌خوانی با ایجاد شرایط سهل الوصول برای دسترسی به انواع کتاب‌ها و انتشارات مختلف، از جمله انتشارات بارسا گام بردارد. تخفیفات گسترده 20 درصدی و ارسال رایگان برای خرید در بانک کتاب بیستک سبب می‌شود تا به همه دانش‌آموزان و کنکوری‌های عزیز و سایر اهل مطالعه پیشنهاد ‌‌شود، از این فروشگاه کتاب اینترنتی بازدید به عمل آورند و به سادگی هر چه تمام‌تر کتاب‌های مورد نظر خودشان را تهیه نمایند و از مطالعه آن لذت ببرند.

خرید کتاب کمک درسی

راه‌های ارتباطی :

راه‌های ارتباطی :

https://bistakketab.ir/

نام مدیریت: اصغر محلاتی

شماره تماس:

02166410000

02166412500

09126412500

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ