اعلام نحوه پرداخت صدقه الکترونیکی در لرستان

اقتصاد ایران: لرستان-مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: به‌ منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بهترین راه پرداخت صدقه و نذورات پرداخت الکترونیکی می باشد

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: به‌ منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بهترین راه پرداخت صدقه و نذورات پرداخت الکترونیکی می باشد و نیکوکاران می‌توانند از روش‌های الکترونیکی، صدقه و کمکهای نقدی خود را به سادگی و در کمترین زمان در اختیار نیازمندان قرار دهند.

وی با بیان اینکه صدقات این استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی جمع آوری می شود گفت: نیروهای جمع آوری صدقات با استفاده از دستگاه های پوز اقدام به جمع آوری صدقات می نمایند بطوری که مشترکین می توانند با استفاده از کارت شتابی نسبت به پرداخت صدقه ماهانه متناسب با صدقات پرداختی داخل صندوق اقدام نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان به نحوه آنی پرداخت صدقه اشاره کرد و گفت:  کافی است از طریق تلفن همراه عدد یک را به شماره ۸۸۷۷ ارسال نمایند تا مبلغ انتخابی روزانه به عنوان صدقه از حساب آنان کسر گردد.

محمدی فارسانی گفت: آنی پرداخت الکترونیکی از طریق سامانه (ussd) از دیگر روش های پرداخت صدقه می باشد که این سامانه توسط سیستم های اندروید (گوشی های هوشمند) وios (گوشی های نسل قدیم) قابل استفاده و بر روی تمام سیم کارت های (دائمی و اعتباری) همراه اول و ایرانسل فعال می باشد و کافی است بر روی گوشی خود کد دستوری #۰۶۶ *۸۸۷۷* یا کدهای مخصوص ادارات را شماره گیری نمایید.

اپلیکیشن موبایلی سنا امکان پرداخت نذورات و صدقه را دارند که شما میتوانید با ارسال عدد ۳ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ لینک اپلیکیشن را بصورت رایگان دریافت کنید

وی دستگاه‌های خودپرداز بانکی، تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ و  وب‌ سایت کمیته امدا به نشانی emdad.ir  را از دیگر روش های پرداخت غیر حضوری صداقه عنوان کرد.

محمدی فارسانی گفت: صدقات پرداختی با نیت خیرخواهانه شما در زمینه‌های درمان، تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، احداث مسکن، اشتغال و تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان هزینه می‌شود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ