سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درگفتگو با اکونیوز:

کاهش 60 درصدی بستری بیماران کرونایی در اصفهان

اقتصاد ایران: اصفهان- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان از کاهش 60 درصدی بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های سراسر استان اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، با گذشت 3 هفته از روز های اوج جولان ویروس کرونا  و امار 2 رقمی جانباختگان این بیماری در استان اصفهان ،خوشبختانه با گزارش سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی با توجه به رعایت بسیار مطلوب مردم در زدن ماسک و همچنین اقدامات متقابل دستگاه های اجرایی به خصوص شهرداری،استانداری و مرکز بهداشت در رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهر میزان افراد مبتلا و بستری شده در بیمارستان های مختلف این استان 60 درصد کاهش پیدا کرده.

در همین رابطه آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در گفتگو با اکونیوز اظهار داشت: امار های مربوطه نشان می دهد میزان افرادی که زدن ماسک و رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر را رعایت می کنند 90 درصد است.

وی افزود: به طبع با وجود این روند مطلوب خوشبختانه شاهد کاهش افرادبستری شده در بیمارستان های مختلف استان داشتیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر 6 شهرستان استان اصفهان در وضعیت سفید وجود ویروس کرونا قرار دارند اما با این وجود همچنان از مردم تقاضا داریم برای وخیم تر نشدن اوضاع هرچه سریع تر از سفر های بیرون شهری پرهیز کنند.

نجیمی گفت:شهرستان کاشان که تا چند هفته پیش در وضعیت قرمز قرار داشت خوشبختانه حالا وارد وضع نارنجی شده.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان اضافه کرد: اگر اوضاع به همین روند پیش رود تعداد مرگ و میر کرونا در روز به عدد 2 و حتی صفر نزدیک خواهد شد.

ارش نجیمی یادآور شد: در شرایط فعلی شهرستان اصفهان دروضع نارنجی کرونا قرار دارد و هم اکنون برخی مناطق این شهر در وضع قرمز کرونا قرار گرفته است.

در همین باره حسین چلمغانی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت و گوی با خبرگزاری اقتصاد ایران اظهارداشت: شرایط ترافیکی محور ها و جاده های مواصلاتی استان اصفهان نسبت به چند ماه گذشته 70 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: بیشترین مقصد مسافرین در جاده های برون شهری شهرستان های کاشان،شاهین شهر و نجف اباد بوده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با توجه به محدودیت زمانی ساعت 9 شب در سراسراستان اصفهان ،بیش از ده ها خودرو به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین محدویت شبانه جریمه شدند.

این طور که مسئولین استانی مطرح می کنند اگر مردم در شرایط کرونا کمی نسبت به رعایت نکات بهداشتی دقیق تر باشند این استان وارد مرحله زرد کرونایی در کشور خواهد شد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ