معاون شهردار مشهد؛

دسترسی دوم ایستگاه های قطار شهری مشهد راه اندازی می شود

اقتصاد ایران: مشهد-معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد مقدس گفت: همه دسترسی‌های دوم ایستگاه‌های خط دوم قطارشهری مشهد مقدس تا پایان امسال راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی؛ خلیل الله کاظمی در مراسم آغاز عملیات اجرائی دسترسی های جانبی و معماری و تاسیسات ایستگاه پایانه امام رضا(ع) خط سوم قطارشهری مشهد افزود: اجرائی شدن این مهم بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه دارد.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد مقدس ادامه داد: در پروژه خط سوم قطارشهری نیز اجرای ۵.۲ کیلومتر این مسیر از میدان شهداء تا حرم مطهر رضوی و پایانه مسافربری به صورت ویژه در اولویت است و عملیات حفاری خط چهارم نیز تا اسفند امسال آغاز می‌شود.

 

کاظمی گفت: امروز نیز عملیات اجرایی احداث و تجهیز ایستگاه پایانه امام رضا (ع) خط سوم با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار ریالی و ۱۵ میلیون یورو اعتبار ارزی آغاز می‌شود.

 

شهردار مشهد نیز در این مراسم افزود: اجرای هر کیلومتر خط قطارشهری در شرایط فعلی بیش از هزار میلیارد تومان هزینه دارد، می‌دانیم دولت در تنگنای مالی به سر می‌برد اما در خصوص تهاتر بدهی‌ها امیدواریم دولت همراهی لازم را داشته‌ باشد.

 

محمد رضا کلائی گفت: امروز در پروژه‌های قطارشهری مشهد صدها میلیارد تومان هزینه شده است که با توکل بر خداوند متعال کار را با همکاری شورای شهر و قرارگاه خاتم الانبیا (ص)  همچنان پیش‌ می‌بریم.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: اگر بتوانیم ۱۰ هزار میلیارد ریال تامین اعتبار کنیم، در نیمه اول سال ۱۴۰۰ ایستگاه‌های میدان شهدا، باب‌الجواد (ع) و پایانه مسافربری خط سوم را در اختیار مردم قرار خواهیم داد و این مهم دور از ذهن نیست.

 

حمیدرضا موحدی ‌زاده افزود: عملیات حفاری خط سوم قطار شهری مشهد نیز به طول ۳۰ کیلومتر که مسیر شهرک ابوذر تا قاسم آباد را پوشش می‌دهد از نیمه دوم فروردین سال ۱۳۹۵ آغاز شده است.

 

عملیات اجرایی خط چهارم نیز به طول ۱۴.۵ کیلومتر از انتهای خواجه ربیع تا شهرک شهید رجایی با ۱۵ ایستگاه ۱۸ مرداد امسال آغاز شد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ