اختتامیه کنگره بین‌المللی شهید سلیمانی در مشهد

اقتصاد ایران: مشهد-مراسم پایانی کنگره بین‌المللی شهید سلیمانی با حضور جمعی از شخصیت‌های ملی، دانشگاهی و استانی به صورت مجازی و حضوری در تالار شهید هاشمی نژاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم گفت: امروز بر همه ما تکلیف است که رهرو و پیرو مکتب سردار شهید سلیمانی باشیم و در مسیر تقویت آن گام برداریم. 
 
دکتر محمدحسین بحرینی طوسی افزود: وظیفه و تکلیف تک تک ما حفظ این انقلاب و نظام است و همه باید در این زمینه مکتب شهید سلیمانی را دنبال و تقویت کنیم.
 
وی از همه اساتید دانشگاه که حفاظت، حمایت و دنباله‌روی مکتب شهید سلیمانی را با برپایی چنین کنگره‌ها و تشکیل جبهه مقاومت دانشگاهیان به عرصه دانشگاه‌ها رسانده اند، قدردانی کرد.
 
دبیر جبهه مقاومت دانشگاهیان نیز با ارائه گزارشی از روند تأسیس جبهه مقاومت دانشگاهیان در این مراسم گفت: این جبهه چهار روز پس از شهادت سردار شهید سلیمانی برای ترویج سبک زندگی و مکتب این شهید در دانشگاه‌ها و بین دانشگاهیان تشکیل شد.
 
دکتر سیدمهدی سیدین افزود: این جبهه توسط شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی، سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، ناحیه بسیج دانشجویی استان با چشم انداز زمینه سازی تمدن نوین اسلامی، تبیین و ترویج گفتمان حاج قاسم و انتقام سخت علیه استکبار و خروج کامل آمریکا در منطقه تاسیس شده است.
 
وی با اشاره به ساختار جبهه مقاومت دانشگاهیان ادامه داد: ساختار این جبهه شامل شورای راهبردی و هسته‌های جبهه مقاومت دانشگاهیان است که این هسته‌ها از چندین کارگروه شامل کارگروه‌های شبکه‌سازی، ترویج، تدوین، تبیین و انتقام سخت تشکیل شده است. 
 
دبیر جبهه مقاومت دانشگاهیان گفت: در قالب این کارگروه‌ها تا کنون بیشتر از ۷۰جلسه با هدف ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است که بدین طریق با دانشگاهیان در استان و کشور برای پیوستن به جبهه مقاومت ارتباط برقرار شده است. 
 
وی از تدوین سند جبهه مقاومت دانشگاهیان با امضای تفاهمنامه‌ای با حضور دفتر نهاد رهبری، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در کشور خبر داد و افزود: در این راستا مقرر شد کنگره بین‌المللی شهید سلیمانی سالانه و به صورت کشوری و بین‌المللی برگزار شود که دبیرخانه دائمی آن در مشهد استقرار خواهد یافت.
 
کنگره بین‌المللی شهید سلیمانی که از دوم دی ماه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شده بود، امروز طی مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کار خود پایان داد.
برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ