برخورد قضائی با سایتهای غیرمجاز و تعلیق 4 مسافرتی

اقتصاد ایران: سازمان هواپیمایی کشوری از پیگیری برای برخورد قضائی با سایتهای غبرمحاز فروش بلیت توسط سایت چارتر ۷۴۲ و سفرمی (safarme) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پیرو دریافت گزارش مبنی بر گرانفروشی بلیت هواپیما و رصد این سازمان، سایت های غیرمجاز فروش بلیت چارتر 724 و safarme.com، بدون اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری در راستای تکالیف قانونی این سازمان به دستگاه قضایی جهت پیگرد حقوقی معرفی شدند.

 همچنین به شرکتهای هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شد فروش بلیت مستقیم یا غیر مستقیم آن شرکتها توسط سایتهای نامبرده غیر قانونی بوده و متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. 

لذا از هموطنان گرامی تقاضا می شود با توجه به فعالیت غیر مجاز سایت چارتر 724 و safarme.com ، از خرید بلیت از این دو سایت خودداری کنند.

در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی، خارج از نرخ نامه مصوب و مندرج در سایت انجمن شرکتهای هواپیمایی، مراتب را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir اعلام تا با متخلفین برخورد قانونی انجام شود.

هرگونه سایت فروش بلیت هواپیما با پیشوند یا پسوند 724 نیز غیرقانونی است.

سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از تعلیق پروانه فعالیت چهار شرکت خدمات مسافرت هوایی بعلت گرانفروشی بلیت هواپیما توسط سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.

بر این اساس پروانه فعالیت شرکتهای خدمات مسافرت هوایی مقتدرسیر ایرانیان کیش در شهر کیش، عتیق گشت اصفهان در شهر اصفهان، آرش پرواز آذر آبادگان در شهر ارومیه و سپند پرواز شرق در شهر تهران برای 3 ماه تعلیق شده است.

 همچنین به شرکتهای هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شد فروش بلیت مستقیم یا غیر مستقیم آن شرکتها توسط دفاتر فوق غیر قانونی بوده و متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. 

لذا از هموطنان گرامی تقاضا می شود با توجه به تعلیق فعالیت دفاتر فوق به مدت 3 ماه، از خرید بلیت از این دفاتر خودداری کنند.

فعالیت مجدد دفاتر فوق منوط به رعایت کامل مقررات و صدور گواهی توسط سازمان هواپیمایی کشوری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ