وزیر ارشاد تاکید کرد؛

لزوم نوآوری و خلاقیت در حوزه پیشگیری از اعتیاد

اقتصاد ایران: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید در خلق ایده‌ها در حوزه پیشگیری از اعتیاد، به نوآوری توجه کنیم، نوآوری موجب جذب مخاطب می‌شود، از این رو، توجه به آن، ضروری است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، سید عباس صالحی در نشست «هم‌اندیشی همکاری در طرح جامع یاریگران زندگی» که با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر برگزار شد، گفت: فرهنگ، هنر و رسانه به‌ویژه فضای مجازی نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد دارند.

وی اظهار داشت: در دو سال گذشته، اقدامات مناسبی در حوزه بررسی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام و خط‌های اتصالی خوبی بین فضای فرهنگ، هنر و رسانه با فضای توسعه اجتماعی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ایجاد شد، همچنین در بخش تولید محتوا نیز، اقداماتی انجام شد که توجه به موضوع مواد مخدر از جمله این تولیدات است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: باید در خلق ایده‌ها در حوزه پیشگیری از اعتیاد، به نوآوری توجه کنیم، نوآوری موجب جذب مخاطب می‌شود، از این رو، توجه به آن، ضروری است.

صالحی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در رسانه وجود دارد که می‌توانیم این ظرفیت‌ها را به فعلیت تبدیل کنیم؛ گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر باید تعریفی از سوژه‌های مورد توجه مخاطبان در حوزه پیشگیری از اعتیاد ارائه دهد، همچنین برای همکاری در جشنواره یاریگران زندگی، ظرفیت‌های رسانه‌ای با هدف معرفی در حوزه بین‌الملل وجود دارد، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این زمینه، می‌تواند همکاری‌های لازم را با ستاد مبارزه با مواد مخدر داشته باشد.

وی گفت: در حوزه فضای مجازی اقدامات بسیاری در حال انجام است که می‌توان همکاری‌های مشترکی را میان ستاد مبارزه با مواد مخدر و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد کرد و به انجام رساند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ