استاندار گیلان :

در گزینش نیروی انسانی اصل شایسته سالاری باشد.

اقتصاد ایران: گیلان_ استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت تبیین فرمان تاریخی امام (ره) در تشکیل نهاد گزینش گفت: با بررسی های منصفانه ، اصل شایسته سالاری و زبده گزینی رعایت و به صیانت از نیروهای انسانی و چگونگی ارتقاء آنان پس از جذب نیز توجه شود.

 به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع روز یکشنبه در دیدار اعضای هسته گزینش استان در آستانه پانزدهم دی ماه سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهاد گزینش، فرآیند گزینش در مدیریت منابع انسانی به ویژه در جذب نیروها و ارتقاء بهره‌وری در نظام اداری برای تحقق اهداف را بسیار حائز اهمیت عنوان و خاطرنشان کرد: اصل تقوا، امانتداری، کارآیی، تعهد و تخصص باید همواره مورد توجه باشد.

زارع با اشاره به بررسی بالغ بر ۷ هزار پرونده در ۹ ماه سال جاری فقط در مجموعه استانداری، فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها را گوشه‌ای از تلاش های گزینشگران عنوان و تصریح کرد: در این روند باید سوالات مرتبط با موضوع ماموریت و وظایف افراد در جایگاه مورد نظر، تدوین و بررسی های منصفانه صورت گیرد تا اصل مهم شایسته سالاری و زبده گزینی مراعات شود.

وی با بیان اینکه گزینشگران اگر چه به صورت رسمی در مقام قضاوت نیستند اما حاصل کار آنان انتخاب گری و قضاوت است، گفت: آیات و روایات متعددی پیرامون دشواری کار قضاوت و سنگینی آن، متوجه گزینش گران نیز می‌شود و در این مسیر باید دقت شود تا حقی ضایع نگردد.

وی صیانت از نیروهای انسانی سازمان ها و چگونگی ارتقاء آنان را از وظایف و اولویت های دیگر گزینش پس از جذب دانست و اظهار کرد: تحقق اهداف سازمانی و ارتقاء بهره وری در هر رده ای از قوای حاکمیتی در مجموعه نظام و دستگاه های اجرایی، نظامی و نهادهای عمومی غیردولتی یک وظیفه خطیر است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: اندیشمندان، رسانه‌ها و صدا و سیما در ایام مختلف برای تبیین اهداف، تأثیرگذاری و ترویج آن در جامعه به بازخوانی فلسفه این قبیل فرامین، پیام‌ها و اقدامات بپردازند تا نسل جوان که در معرض انواع توطئه ها و به تعبیر رهبر معظم انقلاب جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی هستند، با حقایق و واقعیت‌های تاریخ انقلاب آشنا شوند.

در ابتدای این دیدار علاوه بر ارائه گزارش حسین خوشحال مدیر هسته گزینش استانداری از اقدامات صورت گرفته طی یک سال گذشته، تعدادی از مدیران گزینش دستگاه ها به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از مراکز تجاری و گردشگری مهم کشور محسوب می شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ